een briefje van honderd gulden, vandaar dat hoeren vroeger een temeijer werden genoemdquote:
Halloquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:18 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin om naakt naast een mooie man in bed te liggen en gewoon onschuldig zo in slaap te vallen.Mannenlichamen.
Probeer 1 te scoren op de sloop of marktplaats. En inderdaad die dingen zijn nieuw + inbouwen verrekte duurquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat pompje is kapot bij ons, en reparatie gaat 1600 euro kosten, iets wat we niet hebben.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:17 schreef Myraela het volgende:
Een wattes?
to the end - blur nuquote:
Nog voorkeur voor een bepaald type, of dat dan weer niet?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:18 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin om naakt naast een mooie man in bed te liggen en gewoon onschuldig zo in slaap te vallen.Mannenlichamen.
JAquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:18 schreef Myraela het volgende:
Hoi newbie,quote:
ja, damonquote:
quote:
Neehoor, zolang het maar niet te jong of te oud is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog voorkeur voor een bepaald type, of dat dan weer niet?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, zolang het maar niet te jong of te oud is.
23 is goed?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben geen newbie.quote:
Zo hequote:Op woensdag 9 juni 2010 00:23 schreef Myraela het volgende:
Alles is goed. Hellevoetsluis. Verdere routebeschrijving geef ik wel als je hier bent.
In dat geval, ik ben het met je eensquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |