Nou vertelquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is echt een MisterO vertelt waar hij voor staat avond hiero![]()
En dan heb ik nog niet eens uitgelegd hoe slim, leuk, grappig, enthousiast en lief ik ben!
Deden de dokters en zusters geen dansje rond je bed?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:56 schreef creno het volgende:ik heb geen ceremonie gehad bij mijn snipsnip
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh gaan Mr.O's foto's nu wéér rond? Je zou denken dat men er op een gegeven moment wel klaar mee is.
Je weet wel hoe je snel aantrekkelijk wordt voor personen van het mannelijk geslacht he?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, maar dan waren we ook heel snel uitgepraat!
Het zijn je 5 minutos de fama gast :-)quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is echt een MisterO vertelt waar hij voor staat avond hiero![]()
En dan heb ik nog niet eens uitgelegd hoe slim, leuk, grappig, enthousiast en lief ik ben!
Issie niet ritueel begraven?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:56 schreef creno het volgende:
ik heb geen ceremonie gehad bij mijn snipsnip
Het ging over Snipsnipquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:56 schreef Deceit het volgende:
en heb ik wat gemist, should i read all back? of ging het alleen over politiek?
Ah. Mr.O kan toch wel een grapje hebbenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:58 schreef Peter het volgende:
[..]
Je weet wel hoe je snel aantrekkelijk wordt voor personen van het mannelijk geslacht he?
Vandaar de korte versie, is indd lekker snelquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, maar dan waren we ook heel snel uitgepraat!
Maar daar krijg ik jeuk vanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
gewoon PvdA als die het dichts bij je ligt
Betaald worden voor een besnijdenis?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:00 schreef Peter het volgende:
[..]
Jij was er voor betaald toch?Je reinste omkoping
Nou jah. Mijn ma ging met geld wapperen en toen was ik wel om jahquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:00 schreef Peter het volgende:
[..]
Jij was er voor betaald toch? :p Je reinste omkoping
Noem je jezelf "een grapje" dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah. Mr.O kan toch wel een grapje hebben?
Ik heb geleerd dat jongen die vragen worden overgeslagen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh, en toen je om een naakte foto van mij vroeg dan?
Dat krijgt een dokter toch ook?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Betaald worden voor een besnijdenis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |