ik ga nu echt mijn ogen maar dichtdoen. sorry voor mijn discussiemengeling maar ik vond het zo lullig tegenover Z. Doeeiiiiquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben nooit goed in voorbeelden, ik moet daarmee ophouden![]()
Denk dat Z. zich prima redt als ik hem zo inschatquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Reactie op Sun:
[..]
ik ga nu echt mijn ogen maar dichtdoen. sorry voor mijn discussiemengeling maar ik vond het zo lullig tegenover Z. Doeeiiii
trustequote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Reactie op Sun:
[..]
ik ga nu echt mijn ogen maar dichtdoen. Doeeiiii
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:05 schreef LieLie het volgende:
Ik voel me helemaal op een lijn met jullie, Sun en Tav
Maar nog niet ver genoeg.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:00 schreef Isabeau het volgende:
Wat lees ik nu, FF? Ga jij op de mooiste stropdas stemmen??
Peilingen zijn ook weinig waard zo de laatste dagen. Maar ik denk nog steeds dat de VVD niet de grootste zal worden. PvdA of zelfs nog CDA denk ik.quote:
CDA geloof ik niet dat die het redden.. Pvda is na VVD grootste kanshebber.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Peilingen zijn ook weinig waard zo de laatste dagen. Maar ik denk nog steeds dat de VVD niet de grootste zal worden. PvdA of zelfs nog CDA denk ik.
CDA had voor Balkenende I ook opeens een rotsprong omhoog gemaakt, op de een of andere manier.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Peilingen zijn ook weinig waard zo de laatste dagen. Maar ik denk nog steeds dat de VVD niet de grootste zal worden. PvdA of zelfs nog CDA denk ik.
Met jou topinkomen is dat ook logisch natuurlijkquote:
Weet je het nu nog niet?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:12 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy slingert kieskompas nogmaals aan![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Met jou topinkomen is dat ook logisch natuurlijk![]()
PvdA of D66quote:
Doe dan D66quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
PvdA of D66![]()
Rest heb ik buiten de deur gekickt.
Wat dan?quote:
Ooooooooooooooooooooh ja! Hmmm.....waar woon je?quote:
Far, far awayquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooh ja! Hmmm.....waar woon je?
Ik ben keigoed met kieswijzers.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:27 schreef LieLie het volgende:
Steer, je bent ook niet zo goed met kieswijzers of wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One hundred and Eeeeeeighty!Confidence through competence
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben keigoed met kieswijzers.
Hahaha, dat is wel kansloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One hundred and Eeeeeeighty!
Succes
![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben keigoed met kieswijzers.
Het kleurloze middan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One hundred and Eeeeeeighty!
Dan kom je toch al gauw bij D66 uit.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
oed dat je het zegt. Ik moet m'n dagelijkse portie (Die ik sinds 3 dagen doe) buikspier en beenoefeningen nog doenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:25 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kom zo terug btw....eerst ff de dagelijke calorieeeninvuloefening doen
Ik zou het midden niet kleurloos willen noemen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Het kleurloze middan.
Ik geef ook de voorkeur aan D'66 boven PvdA en ik weet niet zo goed meer waarom.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:30 schreef golfer het volgende:
Het kleurloze middan.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:31 schreef Laydina het volgende:
Steer.. van mij mag jij op de piratenpartij stemmen
Omdat je CDA te rechts geworden vindt, je eigenlijk niet op een linkse partij wil stemmen en daardoor dan maar D66 als oplossing ziet?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geef ook de voorkeur aan D'66 boven PvdA en ik weet niet zo goed meer waarom.
Maar D66 vind dat we allerlei belangrijke dingen zelf moet kiezen/beslissen. En we hebben net een discussie gehad die goed laat zien waarom ik daar mijn twijfels bij heb.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat je CDA te rechts geworden vindt, je eigenlijk niet op een linkse partij wil stemmen en daardoor dan maar D66 als oplossing ziet?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
Omdat je CDA te rechts geworden vindt, je eigenlijk niet op een linkse partij wil stemmen en daardoor dan maar D66 als oplossing ziet?
Buitenland? anders brand ik wat DVD'squote:
Bijna, Drenthequote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Buitenland? anders brand ik wat DVD'sDa's makkelijker uitleggen
![]()
Oh...daar kom ik volgend weekend in de buurtquote:
Ik geloof die doorrekeningen niet. Die zijn gebaseerd op modellen en er speelt *altijd* wel iets in de tussentijd waardoor die modellen geen reet voorstellen. Alsof iemand in 2005 had voorspeld dat er in 2009 een enorme crisis zou zijn, ende zoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]geloof dat het nationaal planbureau het economische plan van PvdA niet levensvatbaar vond oid, zoiets
Zelfde als het plan van de PVV, ook niet econimisch haalbaar.
..... klinkt goed.... alleen bij de sambal heb ik twijfels.... maar daar zul jij middels dit recept wss al meer ervaring mee hebben dan ikquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:43 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb vandaag echt lekker gegetenGeen zin om de deur uit te gaan dus de vriezer opengerukt
Rijst koken (toch wel 30 gram
), haricot verts koken (280 gr.
) en garnalen bakken in een theelepeltje sambal
Daar vervolgens de rijst bijgooien en ff meebakken en toen de boontjes erbij en ff meebakken. Was echt goed
Het was een experimentjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:46 schreef Braamyo het volgende:
[..]
..... klinkt goed.... alleen bij de sambal heb ik twijfels.... maar daar zul jij middels dit recept wss al meer ervaring mee hebben dan ik
We hadden daar net een mooie discussie over in onze afdeling. Wij zijn het er in onze afdeling het redelijk eens dat de democratisering niet door moet slaan. Op dat punt zijn wij matiger dan het landelijke.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:35 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar D66 vind dat we allerlei belangrijke dingen zelf moet kiezen/beslissen. En we hebben net een discussie gehad die goed laat zien waarom ik daar mijn twijfels bij heb.
hahaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh...daar kom ik volgend weekend in de buurt
Gij hebt een PMquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:49 schreef borisz het volgende:
[..]
We hadden daar net een mooie discussie over in onze afdeling. Wij zijn het er in onze afdeling het redelijk eens dat de democratisering niet door moet slaan. Op dat punt zijn wij matiger dan het landelijke.
Simpel argument wat al zo veel zegt. 20% van NL stemde op een lijk.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Is Boris van der Ham een beetje een slimme man, Borisz?
ik ga het hier ff met je eens zijn manquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:49 schreef borisz het volgende:
[..]
We hadden daar net een mooie discussie over in onze afdeling. Wij zijn het er in onze afdeling het redelijk eens dat de democratisering niet door moet slaan. Op dat punt zijn wij matiger dan het landelijke.
Simpel argument wat al zo veel zegt. 20% van NL stemde op een lijk.
Mirella van Markus dus. Presenteert goedemorgen NL.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:00 schreef Stereotomy het volgende:
Oooh, dat vrouwtje bij Knevel / vd Brink had exact dezelfde antwoorden als ik. Ze had op haar briefje D66 geschreven, en daaronder: 'of strategisch PvdA'.
Wie was ze?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:05 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ze is lesbisch
Ik vond dat kapsel al zo pittig.
Daar kom ik niet overheen zondagquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:43 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb vandaag echt lekker gegetenGeen zin om de deur uit te gaan dus de vriezer opengerukt
Rijst koken (toch wel 30 gram
), haricot verts koken (280 gr.
) en garnalen bakken in een theelepeltje sambal
Daar vervolgens de rijst bijgooien en ff meebakken en toen de boontjes erbij en ff meebakken. Was echt goed
En? Het wordt lijst 17?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:05 schreef Stereotomy het volgende:
Anyway, ben d'r uit.Bedankt allemaal voor de discussies en de goede (plus minder goede
) argumenten!
de eerste vrouw op de lijstquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:30 schreef borisz het volgende:
Gaan jullie op voor de nr 1 op de lijst of kiezen jullie iemand anders?
Ik stond vanmiddag eventjes te wachten in het gemeentehuis van Haarlem om onze vriendin te zoenen, hing daar een kandidatenlijst... weer even gekeken, maar ik wil toch principieel op een vrouw stemmen (dat doe ik altijd, en meestal iemand die zorg in haar pakket heeft)quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:30 schreef borisz het volgende:
Gaan jullie op voor de nr 1 op de lijst of kiezen jullie iemand anders?
Verdonk.quote:
Ga dan voor Renske Leijten. Het oog wil ook wat in de TKquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik stond vanmiddag eventjes te wachten in het gemeentehuis van Haarlem om onze vriendin te zoenen, hing daar een kandidatenlijst... weer even gekeken, maar ik wil toch principieel op een vrouw stemmen (dat doe ik altijd, en meestal iemand die zorg in haar pakket heeft)
Nu zie ik net haar filmpje, en dat vind ik dan weer minder
Die praat Verdonksquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:41 schreef borisz het volgende:
Ga dan voor Renske Leijten. Het oog wil ook wat in de TK.
okquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die praat VerdonksDie bedoelde ik dus
Freek op je nuchtere maag moet je wel aankunnen.quote:
Roemer kwam veelsteweinig aan het woordquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:03 schreef borisz het volgende:
Ik heb het debat opgenomen gisteravond .. Ben dat nu aan het kijken.
Freek bewaar ik even voor vanmorgen.
Ik kijk nu meer langs de politici dan naar ze. Naar het publiek kijken, ik zie iets te veel bekende mensen in het publiekquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Roemer kwam veelsteweinig aan het woord
quote:Dit is een belangrijke veiligheidsupdate. Wij het veiligheidsteam van de Online drang van het..
Dit is een belangrijke veiligheidsupdate. Wij het veiligheidsteam van de Online drang van het Bankwezen Rabo dat u uw rekening door een paar seconden te vergen om deze vorm in te vullen controle. Het moet uw rekening aan onze nieuwe server.
tevreden bevorderen voldoet zodat kunnen wij fraude tegenhouden..
klik hier om uw informatie bij te werken.
Allemaal meelopersquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:25 schreef borisz het volgende:
Ik kijk nu meer langs de politici dan naar ze. Naar het publiek kijken, ik zie iets te veel bekende mensen in het publiek. Maar goed ik ken van naam en gezicht iets meer politici dan 'normaal' Nederland. Grappig om te zien hoe ze ja knikken of nee schudden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |