hier sluit ik me helemaal bij aanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:57 schreef YeahYeahYeah het volgende:
Afgelopen jaar wel 1x gedaan ('t was warm!), andere jaren soms meerdere keren, soms helemaal niet. Heeft met name sterk te maken met afstand lopen tot sanitairblok en de lengte van de rijHet is geen absolute must, maar het kan we lekker zijn even tussendoor om op te frissen
Eensch! Douchen is prima te doen als je op de juiste tijden gaat en in sommige gevallen (zweterige nachten in de Bravo/24u of in het geval van een date) extra welkomquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:30 schreef stbabylon het volgende:
Vrijdag, zaterdag en zondag zo tussen 17:00 en 18:00. Heerlijk rustig, en dan zijn de douches op camping 3 net schoongemaakt. De dagkleding (bezweet!) uit en de avondkleding aan. Heerlijk hoor.
's Nachts is het heerlijk rustig. Als je vroeg wakker bent 's morgens kan je ook dan gaan zonder dat er lange rijen staan. Alleen weet ik niet of alle douchegebouwen 24 uur open zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:12 schreef TWP het volgende:
Het lijkt me wel zo lekker ja. Maargoed, als dat betekent dat je meer dan een uur moet staan wachten denk ik dat ik het niet doe. Kan je trouwens 's nachts niet gaan als je terug komt op de camping? Of heeft iedereen dat idee?
Als je 's nachts geen agenda hebt, een prima optie!quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:15 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
's Nachts is het heerlijk rustig. Als je vroeg wakker bent 's morgens kan je ook dan gaan zonder dat er lange rijen staan. Alleen weet ik niet of alle douchegebouwen 24 uur open zijn.
Op camping 3 en 5 zijn ze 24 uur per dag open.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:15 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
's Nachts is het heerlijk rustig. Als je vroeg wakker bent 's morgens kan je ook dan gaan zonder dat er lange rijen staan. Alleen weet ik niet of alle douchegebouwen 24 uur open zijn.
Niemand is heel Lowlands 24 uur per dag bezig. En diegene die zo zwaar onder de drugs zitten dat ze dat wel redden, maakt dat stukje hygiëne ook niet uit.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:16 schreef Schaapstoeter het volgende:
[..]
Als je 's nachts geen agenda hebt, een prima optie!
Met 's nachts bedoel ik meer tussen 3 - 6, ofzo. Daarmee doelende op mensen die niet persé voor het nachtprogramma komen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niemand is heel Lowlands 24 uur per dag bezig. En diegene die zo zwaar onder de drugs zitten dat ze dat wel redden, maakt dat stukje hygiëne ook niet uit.
Dan kun je dus rond een uur of 14:00 douchen. Er zijn genoeg rustige momenten te vinden. Als je wilquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:27 schreef Schaapstoeter het volgende:
[..]
Met 's nachts bedoel ik meer tussen 3 - 6, ofzo. Daarmee doelende op mensen die niet persé voor het nachtprogramma komen.
Overdag heb ik eigenlijk nooit geprobeerd. Zelf heb ik meestal wel een nachtagenda (behalve donderdag dan) en als we dan bij de tent komen is het nog even ouwehoeren en dan de tent in. Als we dan wakker zijn is het aankleden, eten en dan naar het terrein. Dus ja, ik kom meestal uit op douchen rond een uur of 17-19quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan kun je dus rond een uur of 14:00 douchen. Er zijn genoeg rustige momenten te vinden. Als je wil
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |