Kunnen we niet op dit forum eens taallessen gaan geven? Wft.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:37 schreef stefan1218 het volgende:
meestal heb ik er niet echt behoeften aan.
dat doe ik wel weer als ik thuis ben
zo beter danquote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Kunnen we niet op dit forum eens taallessen gaan geven? Wft.
Nog 2 hoofdletters en een punt.quote:
Dat is dan weer overdreven. Doe ik thuis niet eens. Maar volgens mij had je niet door dat je in het lowlands subforum zat.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:46 schreef draaijer het volgende:
Altijd twee keer per dag. Als ik mijn bed uitkom en net voordat ik naar bed ga
Ehm neequote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:05 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Dat is dan weer overdreven. Doe ik thuis niet eens. Maar volgens mij had je niet door dat je in het lowlands subforum zat.
Vreemd genoeg vinden mannen het geen enkel probleem als er een vrouw aan onze kant komt, andersom daarintegen...quote:Op maandag 21 juni 2010 19:55 schreef CecilBDemented het volgende:
douchen, zowel mannen als vrouwen in 1 hok.
i don't mind showing the penis
In de sauna hebben de mannen dan ook tieten, en de vrouwen okselhaar.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vreemd genoeg vinden mannen het geen enkel probleem als er een vrouw aan onze kant komt, andersom daarintegen...
Gelukkig is men in de sauna niet zo bekrompen!
Jij bent overduidelijk nog nooit in de sauna geweestquote:Op maandag 21 juni 2010 21:50 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
In de sauna hebben de mannen dan ook tieten, en de vrouwen okselhaar.
Je haar is toch wel het laatste waar je je zorgen over moet maken!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:29 schreef Nothingwoman het volgende:
Niet douchen! Teveel gedoe
Misschien neem ik droogshampoo ofzo mee
Ja.. wel gelijk inquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:30 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Je haar is toch wel het laatste waar je je zorgen over moet maken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |