De drukte en het nut ervanquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:34 schreef FastFox91 het volgende:
Ik ben geen LWL ganger dus heb er niet verstand van, maar wat is er zo speciaal aan douchen op LWL waardoor er twijfel wordt veroorzaakt om te gaan douchen of niet?
Lange rijen, als je pech hebt sta je gewoon een uur te wachten 's morgens.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:34 schreef FastFox91 het volgende:
Ik ben geen LWL ganger dus heb er niet verstand van, maar wat is er zo speciaal aan douchen op LWL waardoor er twijfel wordt veroorzaakt om te gaan douchen of niet?
Ja zo vroeg ben ik ook altijd wakker, en dan draai ik me nog eens om zodat ik zeker weet de koffiewekker voorbij slaapquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:41 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik ben altijd zo vroeg wakker dat er geen rij staat en anders zijn er nog genoeg andere momenten om rustig te kunnen douchen. Scheelt trouwens wel of je vrouw of man bent
Golden_Pauperquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:59 schreef Golden_Pauper het volgende:
douchen op festivals kom nou![]()
meestal ff bij de kraan schone kop, oksels en voorhuid fixen en dan is t wel goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |