Om even hierop terug te komen.....quote:
geweldig! Werk jij 60% nu?quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Om even hierop terug te komen.....
Ik zeg dus tegen Rob gisteravond in bed. Ik zou eigenlijk wel op di/woe/do willen werken. Maar dat krijg ik er vast niet door
Belt mijn baas dus om half elf.
Ja ik zit helemaal omhoog, ik krijg d formatie niet rond bla bla. Zou jij eventueel ook op di/woe/do kunnen werken???
ik werk drie dagen, maar de woensdag telt in het onderwijs niet als een volledige dag (goed dat ik dat weet, dan naai ik er dus gewoon om 3 uuur tussen uit).quote:
Nee, dan heb je 1 fte. Tenzij je je adv dagen niet opneemt, dan heb je wel meer.quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:54 schreef Stormqueen het volgende:
Raar, dus als je 5 dagen les geeft heb je meer dan 1 fte?
Ik ben dus minder gaan werken, 2 dagen dus, maar ik ben er nie 2/5 van mijn salaris op achteruit gegaan. Minder.quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:54 schreef Stormqueen het volgende:
Raar, dus als je 5 dagen les geeft heb je meer dan 1 fte?
verdwaald?quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:03 schreef -moppie- het volgende:
Moggel, heb er maar 70 minuten over gedaan om via een omweg in Boxtel te komen!
Gheghe, doe ik, gelukkig hoef ik maandag pas te beginnen ( do en vrij waren sowieso mijn vrije dagen)quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:04 schreef -moppie- het volgende:
Geniet van je laatste verlofdag Amaranta!
nee, gewoon keilange file... toen er uiteindelijk wel beweging in het verkeer richting Tilburg zat ben ik maar over Oirschot gereden anders had ik er nu nog in gestaan.quote:
maar dan zonder kinderen erbij neem ik aan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
zoiets, hij werkt 1 dag vanuit huis.
Nee, met de kinderen erbij. Maar hij mag zn eigen tijd indelen, en kan dus ook bijvoorbeeld 's avonds werken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar dan zonder kinderen erbij neem ik aan?
dan heeft het toch geen nut meer!quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar dan zonder kinderen erbij neem ik aan?
Jawel, ik ben Nederlander, dan mag datquote:Op woensdag 9 juni 2010 08:08 schreef Stormqueen het volgende:
Het is ook warm. Inu: niet klagen aub. Beter warm dan koud
werken met een peuter en een zuigeling erbij is lekker efficiënt wou je zeggen. Maar goed, als ie 's avonds werkt kan het wel.quote:
Nee SQ dat zeg ik niet, dat maak jij ervan!quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
werken met een peuter en een zuigeling erbij is lekker efficiënt wou je zeggen. Maar goed, als ie 's avonds werkt kan het wel.
weet je wat, laat maar gewoon.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee SQ dat zeg ik niet, dat maak jij ervan!
Maar waarom zou hij anders een dag thuiswerken
Das een singelquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:06 schreef bleiblei het volgende:
Ik vind het trouwens wel tof dat ze in utrecht die gracht weer terug aan het graven zijn
Dat dus.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee SQ dat zeg ik niet, dat maak jij ervan!
Maar waarom zou hij anders een dag thuiswerken
het scheelt inderdaad in dat de kinderen niet naar de opvang moeten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:05 schreef bleiblei het volgende:
Ik weet niet of ik dat zou accepteren als wg, maar goed. Als je baas het okee vindt is dat wel flex natuurlijk. Scheelt zo een paar 100 per maand. Bor heeft wat dat betreft wel een erg fijne werkgever.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:11 schreef bleiblei het volgende:
Langwerpig gat met water derin![]()
.
Wat is het verschil eigenlijk tussen ren gracht en singel?
Niet veel dusquote:Een singelgracht, singel of vest(e) is een water rond een binnenstad, een overblijfsel van de verdedigingsgracht van een vestingstad. Een singel heeft, in tegenstelling tot grachten in binnensteden, doorgaans geen gemetselde kademuren, maar schuin aflopende walkanten.
Lastig op de dag van de verkiezingenquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:30 schreef Inu het volgende:
En ik heb gisteren zoveel moeten hoesten dat ik nu mn stem kwijt ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |