Coolquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik woon in assen dus alles wat binnen een uur daarvan ligt. Waaronder emmen.
Slaap Lekkerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wens jullie een goede nacht, droom fijn zacht en geil allemaal. Vergeet morgen niet te stemmen en dikke kus
ik ga stemmenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wens jullie een goede nacht, droom fijn zacht en geil allemaal. Vergeet morgen niet te stemmen en dikke kus
Ik kan waarschijnlijk niet eens stemmenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
9 uur savonds.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:14 schreef c0nd0r het volgende:
Tot hoe laat kan je eigenlijk stemmen?
Bedenk me ineens dat ik niet zo gek veel tijd heb
ben ik ff veiligquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik woon in assen dus alles wat binnen een uur daarvan ligt. Waaronder emmen.
De pot is weer vol? Obama weer in het Witte Huis?quote:
Wanneer gaan we roadtrippenm?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hallo mensjes!! :d heb vandaag mijn rijexamen gehaald yeah!! Vanaf volgende week noord nederland onveilig maken. :d
Bij mij is het ook krapquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:14 schreef c0nd0r het volgende:
Tot hoe laat kan je eigenlijk stemmen?
Bedenk me ineens dat ik niet zo gek veel tijd heb
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De pot is weer vol? Obama weer in het Witte Huis?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]dat ook, maar daar doelde ik niet direct op
Oh help, dan moet je langs mijquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Voor Jou rijd ik wel wat verder :d
v eeg wel even je mondje af lieffie, er hangen nog wat witte kloddersquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]dat ook, maar daar doelde ik niet direct op
Dat weet ik niet. Ik word vast onzeker als jij naast me zit. Het komt vast wel goed zolang je maar van me af kunt blijven.quote:
Tada.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Maar doe nog even antwoorden op de PM, kan ik morgen goed nieuws mededelen
uhm wat slik je en waar koop ik hetquote:
quote:
pussy stuffquote:
U bent fantastischquote:
Says who?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je zou er nu toch wel een keer uit moeten zijn
zie pi schat zie de piquote:
Lijkt mij ookquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Says who?
Morgen, voor 9 uur, DAN moet ik er uit zijn
Naja dat zegt niet, ik stel het ook in een vragende vormquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Says who?
Morgen, voor 9 uur, DAN moet ik er uit zijn
Hmhm, namelijk de sluiting van de stembussenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Naja dat zegt niet, ik stel het ook in een vragende vorm
Denk je dan dat er binnen nu en 9 uur morgenavond nog iets aan het licht komt wat voor jou de knoop doorhakt?
Dat zegt idd veel over de partijenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, namelijk de sluiting van de stembussen
Ik kan wel van je afblijven hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:19 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik word vast onzeker als jij naast me zit. Het komt vast wel goed zolang je maar van me af kunt blijven.
Ik richt mijn eigen partij wel opquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:24 schreef PeZu het volgende:
MENSEN, JOIN THE REVOLUTION, STEM ALLEMAAL BLANCO!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:26 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik richt mijn eigen partij wel opwat gebeurt er als echt iedereen blanco zo stemmen btw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pvvquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als je het wel mocht dan stemde je op...
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:26 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik richt mijn eigen partij wel opIk dacht dat jij veel geld hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vergaat de wereld!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat gebeurt als echt iedereen blanco zo stemmen btw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan breekt de hel losquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:26 schreef PeZu het volgende:
wat gebeurt als echt iedereen blanco zo stemmen btw?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat gebeurt er als echt iedereen blanco zo stemmen btw?Ik ben op zich wel benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |