Ah fijn! Ik ben benieuwd ^^quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:00 schreef mirannie het volgende:
Pakketjes voor nailoholic, miss--moana en lindytje zijn onderweg
Wat is er zo klote aan dan? en wat zou je er voor terug willen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
foto van internet
Houd er wel rekening mee dat het een klotelak is om op te doen.
Jaah!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:00 schreef mirannie het volgende:
Pakketjes voor nailoholic, miss--moana en lindytje zijn onderweg
Kale plekken, maar dat kan ook aan mij of het weer liggen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:56 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Wat is er zo klote aan dan? en wat zou je er voor terug willen?
Wacht ik dat ff af!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kale plekken, maar dat kan ook aan mij of het weer liggen.
Ik vind alles leuk behalve sheers/roze of lakjes die langzaam drogen.
(Als Delta nog met iets leukers komt, dan heeft zij voorrang, ze had nl al gepmt)
Aww.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:40 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik zoek Bella's choice al zeker een maand maar iedereen die voor me wil kijken is steeds te laat, als ze teruggaan is hij wegAls je hem voor mij zou kunnen halen zou dat fantastisch zijn.... die creme witte van de H&M wil ik ook dolgraag, als ze die nog ergens hebben....
Ik wil best voor je kijken maar ik ben afgelopen woensdag al uitgebreid gaan shoppen, had toen ook in het normale topic gepost dat ik voor mensen lakjes mee kon nemenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:40 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik zoek Bella's choice al zeker een maand maar iedereen die voor me wil kijken is steeds te laat, als ze teruggaan is hij wegAls je hem voor mij zou kunnen halen zou dat fantastisch zijn.... die creme witte van de H&M wil ik ook dolgraag, als ze die nog ergens hebben....
ik kan ze beide voor je halen morgenvroegquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:40 schreef zoeperzazke het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gosh holo is geswapt met delta![]()
snel kijken gaatquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:47 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook nog hoor. Staat gewoon in mijn lijstje op de vorige pagina
Ik heb er zelfs over gedroomd vannacht dat ik bij eem mega H&M was met een hele wand vol nagellak en ze hingen er nog steeds niet tussenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan ze beide voor je halen morgenvroeg
Gewoon normale brievenbus post is het, dus 2 postzegels dan waarschijnlijk bij 1 zo´n flesje Alleen doe ik geen verkopen onder de 10 euro... sorry. Zal vandeweek nog een keer mijn hele kastje uitspitten, misschien vind ik nog meer voor je.quote:Op zondag 27 juni 2010 07:59 schreef vamperotica het volgende:
Denk niet dat ik iets van je lijstje heb. wat wil je voor t verzenden?
Ja dat zag ik pas nadat je gepost had, relax!quote:Op zondag 27 juni 2010 22:14 schreef Empathologica het volgende:
Ik was eersthihi.
Althans, als ie door de brievenbus kan, want anders wordt het duur grapje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |