shit, mijn allergrootste lemming en ik ben net te laatquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:35 schreef Mirjam het volgende:
Nubar Indigo Illusion (duochrome) 5,- wil ik wel
Lol.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:12 schreef Lindytje het volgende:
Oh, ik had trouwens ook gePMd voor de 2 baby Orly's en Overdose...
Ik hoop dat ik eerst was
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
shit, mijn allergrootste lemming en ik ben net te laat![]()
ik ben ook aan het werk, stuur vanavond wel even een berichtje!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:36 schreef mirannie het volgende:
Shit man!! Alles al weg!
[..]
Ik heb ´m ook staan en zie ´m mezelf eigenlijk niet zo snel dragen.... Alleen ben ik wel wishlist only momenteel, want het loopt echt de spuigaten uit. PM me anders maar even. Ben erg druk vandaag, dus excusez moi als het een beetje lang duurt voor je antwoord hebt.
Ik wacht afquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:37 schreef Kleintje19 het volgende:
die blauw/groene van koh is super! ik ga vanavond ff een swaplijstje maken met wat ik heb
Die groene van KOH is zooooo mooi. Mn collega had 'm vandaag op en ik kon echt alleen maar naar haar nagels kijken. Ik heb niks te swappen (want: geen grote collectie), maar dat -ie prachtig is wilde ik toch ff zeggenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:06 schreef princess-a het volgende:
Het zijn ontzettend mooie kleuren, maar ik heb ze al, en 2 is teveel![]()
Te swap dus, heb van allebei de dop nog niet eens open gehad;
Koh Hot Pink
[ afbeelding ]
Koh Medeter Green (op deze foto het meest kleurecht, neigt nog ietsje meer naar het groen)
[ afbeelding ]
Swatch van Medeter Green
[ afbeelding ]
Voorkeuren; leuke kleuren, glitters, holo's of iets anders leuksGeen groen, geel, oranje, nude of sheer
Via de brievenbus. Past prima, ook Orly trouwens. Alleen Nfu Oh past niet. Moet wel een beetje wrikkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:50 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb best wel wat te swappen nu, maar ik weet niet zo goed wat ik moet... OPI's en CG's kanik niet via de brievenbuspost swappen, en met pakketpost wordt het weer zo duur. Hoe doen jullie dat dan?
Ik heb 'm afgelopen donderdag in de postzak op t postkantoor gegooid.... Maar ze zijn nog neit op plek van bestemming...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:57 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb al eerder CG in de brievenbus willen doen, met mijn halve gewicht op die bus gehangen maar het ging er gewoon niet in.....
Heb je gewrikt? Een beetje draaien en douwen tegelijk... Dan floept ie er zo door!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:57 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb al eerder CG in de brievenbus willen doen, met mijn halve gewicht op die bus gehangen maar het ging er gewoon niet in.....
Zelfs Nfu Oh heb ik al 2 keer in de brievenbus gekregen, alleen moet je daar wel wat tijd voor nemen, bloed, zweet en tranenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Via de brievenbus. Past prima, ook Orly trouwens. Alleen Nfu Oh past niet. Moet wel een beetje wrikken
Oeh, seafoam spray!!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
Te ruil
Opi
La Paz-Itively Hot - Matte
Kyoto Pearl
L.A. Girl Rockstar
Backstage
Diamond Cosmetics
Seafoam Spray
China Glaze
Dorothy Who?
Good Witch?
Preppy Pink
Rosita
Summer Rain
Jawel joh, je moet hem een beetje in een schuine hoek houden, en dan een rolbeweging maken en duwen tegelijk!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:10 schreef Tegan het volgende:
Ik krijg China Glaze en OPI hier ook niet door de brievenbus hoor.
Ik ook niet... vandaar de postzak! Op de westermarkt want daar was het markt en dus druk!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:10 schreef Tegan het volgende:
Ik krijg China Glaze en OPI hier ook niet door de brievenbus hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |