Ik hrb coconut kiss tegen seafoam spray?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
China Glaze Wishlist
Anklets of Amethysts
Blue Sparrow
Coconut Kiss
Cowgirl Up
Custom Kicks
For Audrey
Grape Juice
Harmony
Joy
Let's Groove
Sky High-Top
Strawberry Fields
Color Club Wishlist
A Warm Place
After Hours
Catwalk Queen
Diva Driver
Electronica
Emerald Depths
Fashion Addict
Gossip Column
Ms. Socalite
Naughtycal Navy
Rev'd Up
Runway Muse
Taboo!
What a Drag
Wild at Heart
Worth the Risque
Of iets paars/blauw/groen
Is goedquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik hrb coconut kiss tegen seafoam spray?
whehehehequote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:13 schreef Lindytje het volgende:
Jawel joh, je moet hem een beetje in een schuine hoek houden, en dan een rolbeweging maken en duwen tegelijk!!
*nooit gedacht dat ik ooit zo;n zin zou tikken...*
Mocht je nog ge-pm't hebben, ben nu in rotterdam dus reageer dan vanavondquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:44 schreef milka82 het volgende:
Oeh, ik hoop dat mijn swap met de Koh's lukt.... vin ze mooi!
Jeetje wat ben jij snel!! Werd helemaal blij toen ik thuiskwam en de brievenbus opendequote:Op woensdag 16 juni 2010 09:45 schreef milka82 het volgende:
Oja, voor de meeste Swapladies van gister, de meesten zijn al onderweg!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:41 schreef mirannie het volgende:
Joehoe SQ, je lakje is vanmorgen op de bus gegaan, dus hoop dat je ´m morgen hebt
Joh, dat geeft toch niet. Ben al blij als ie binnen een week arriveertquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben vandaag van 8 tot half 7 in touw geweest, dus te laat voor de lichting
maar je zou m vrijdag moeten hebben!
Eigenlijk naar de mamma van Sharana, ze zocht nog zo iets voor haar feestje!quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
Opi Kyoto Pearl gaat naar Sharana_LV
quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:40 schreef Daph_ het volgende:
Geen nagellak, maar wel nagelgerelateerd: Heeft iemand hier interesse in? Het zijn een soort tips, en heb hier drie doosjes van liggen waar ik niks mee doe..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn 10 verschillende formaten. Volgens de verpakking is het glue on en file in the desired shape.
Het kan natuurlijk gebeuren dat iemand 2 dezelfde lakjes heeft. En kwijt raken bij de post gebeurt ook nog al eens. Maar ben het wel met je eens dat het misschien toch wel iets te toevallig is.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:51 schreef vamperotica het volgende:
Ik gooi het er hier even is....
Is er hier toevallig iemand die ervaring heeft met swapjes van Balenciaga?
Ik heb rond koninginnendag mij FYI opgestuurd... maar nooit een ruillakje terug gehad.. wat pmcontact gehad en ze zei dat ze die van haar echt opgestuurd had....
Even later zag ik dat ze nog een FYI met iemand hier geswapt had en je raadt het misschien al... ook die heeft geen lakje terug gehad...
Na wat heen en weer gepm reageert ze nu gewoon niet meer....
Ik baal er best behoorlijk van, vooral omdat het dus waarschijnlijk niet om een toevallig foutje bij de post gaat.....
nee, vamp en de andere hebben allebei een FYI naar balenciaga gestuurdquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:55 schreef mirannie het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk gebeuren dat iemand 2 dezelfde lakjes heeft. En kwijt raken bij de post gebeurt ook nog al eens. Maar ben het wel met je eens dat het misschien toch wel iets te toevallig is.
Heb nooit met haar geswapt, dus heb daar geen ervaring om te delen.
Huhquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, vamp en de andere hebben allebei een FYI naar balenciaga gestuurdMaar hier ook geen ervaring met haar. Ben benieuwd wat zij hier over zegt
Ik ken de nick niet eens! Hoop dat dit netjes opgelost kan worden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:51 schreef vamperotica het volgende:
Ik gooi het er hier even is....
Is er hier toevallig iemand die ervaring heeft met swapjes van Balenciaga?
Ik heb rond koninginnendag mij FYI opgestuurd... maar nooit een ruillakje terug gehad.. wat pmcontact gehad en ze zei dat ze die van haar echt opgestuurd had....
Even later zag ik dat ze nog een FYI met iemand hier geswapt had en je raadt het misschien al... ook die heeft geen lakje terug gehad...
Na wat heen en weer gepm reageert ze nu gewoon niet meer....
Ik baal er best behoorlijk van, vooral omdat het dus waarschijnlijk niet om een toevallig foutje bij de post gaat.....
Ik hoop het ook, voor Vamp en voor mij! Ik ben 'de ander'quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:07 schreef mirannie het volgende:
[..]
HuhMaar dan is het juist toch nog onlogischer. Nou ja, whatever, hoop voor Vamp dat het opgelost wordt.
Nope, reageert niet, terwijl ze idd wel gewoon op fok post...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:16 schreef Tegan het volgende:
Reageert ze niet op PM's? Ik wist het verhaal en zag haar laatst een keer posten ergens, dus ze is nog wel actief.
Dat dus!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nope, reageert niet, terwijl ze idd wel gewoon op fok post...
dan hoop ik het natuurlijk ook voor jouquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, voor Vamp en voor mij! Ik ben 'de ander'
fok schandpaal, neh, maar ik heb er een oog op en ben er mee bezigquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:44 schreef Tegan het volgende:
Idd, wat dat betreft mag ze wel aan de Fok schandpaal, Of iig een waarschuwing naar de V&A mods voor haar ofzo.
Ik heb Dorothy Who te ruil voor je?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:39 schreef Tammymara het volgende:
Iemand toevallig interesse in Lubu Heels of Strawberry fields?
Ik heb ze laatst geswapt maar ik heb ze een keer opgehad en vind ze allebei niet echt geweldig.....Op plaatjes wel maar op mijn vingers niet. De ene te bruin , de andere te roze.Ik zal straks even de rest wat weg mag hier plaatsen.
Wat ik zoek? Knalkleurtjes. zoals die poolside collectie,Mooie glitters,geen bruin/roze/sheer/nude en dat soort kleurtjes.
Gaat dit om de Lubu?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik heb Dorothy Who te ruil voor je?
Wat raar, bij mij is Lubu Heels helemaal niet bruin maar juist mooi zwart, maar ik heb er dus al een milani dupe van, dus daarom gaat hij weg.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:39 schreef Tammymara het volgende:
Iemand toevallig interesse in Lubu Heels of Strawberry fields?
Ik heb ze laatst geswapt maar ik heb ze een keer opgehad en vind ze allebei niet echt geweldig.....Op plaatjes wel maar op mijn vingers niet. De ene te bruin , de andere te roze.Ik zal straks even de rest wat weg mag hier plaatsen.
Wat ik zoek? Knalkleurtjes. zoals die poolside collectie,Mooie glitters,geen bruin/roze/sheer/nude en dat soort kleurtjes.
Jij wil hem niet meer?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:44 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Gaat dit om de Lubu?
Die heeft Mss ook nog... Ik had daarvoor gepmt, maar twijfel nog...
En zekerheid gaat voor twijfel dus......
Ik twijfel nog steeds, dus als iemand zeker weet dat ie 'm hebben wil hoef je 'm voor mij niet vast te houden!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |