Tof!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, we staan er nu bij in de Vriendenlijst
Waar dan Ing?quote:
Jouw naam en de naam van Ing staan er wel bijquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar dan Ing?
En onder welke naam? Ik had er FOK! bij gezet, maar dat zie ik niet staan bij de F?
Dat hebben ze er helaas niet bij gezetquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar dan Ing?
En onder welke naam? Ik had er FOK! bij gezet, maar dat zie ik niet staan bij de F?
Foto uploaden doe ik morgen wel ff...nu drukquote:Beste adoptant,
Janetje doet het ondanks verdacht van FIP en vastgestelde leucose erg goed.
Het regent hier pijpenstelen en dat is minder leuk. Binnen valt er namelijk niet zoveel te beleven.
Ja we hebben wel 6 kleine main coontjes in de opvang, een haan en een vlaamse reus.
De haan zorgt voor veel troep. En hij gaat op stok in een van onze mandjes.
In de tuin staat een nieuwe picknicktafel en enkele nieuwe huisjes om te schuilen. Het liefst lig ik buiten in het hoge gras maar Herman heeft alles kort gemaaid en het gras op een berg geharkt. Die berg is wel lekker om in te poepen en plassen.
De verzorgers hadden natuurlijk gehoopt dat wij op de berg zouden gaan slapen (leuk voor enkele foto's) maar nee dat doen we niet.
Mede door uw hulp kan ik hier wonen, dank u wel.
Liefs Janetje
Aaahw.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Kijk dit dan![]()
![]()
http://www.dierenthuis.nl(...)il.php?nieuws_id=769
Nah, die had gewoon een baasje dus! Wat zal die opgekeken hebben!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Kijk dit dan![]()
![]()
Dat is zo inderdaad!quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Waaaaaar is ons Eliesje eiks?
Die heb ik al veul te lang niet gezien
quote:Beste leden van het FOK forum,
Het werd weer eens tijd voor een berichtje van Ozzy.
Ozzy hoest sinds enkele weken en krijgt hartmedicatie. Het hoesten
is nu bijna over, dus we gaan de goede kant op.
Het liefst woont en slaapt Ozzy voornamelijk buiten als het lekker weer
is, we zien hem nauwelijks binnen.
Dan maakt hij een kuiltje in het zand net groot genoeg om zijn lijfje in te
stoppen, zijn hoofdje rust dan op de rand.
Zijn vacht is weer helemaal aangegroeid en hij ziet er weer uit als een
echte keeshond. Misschien dat we hem binnenkort nog een keer kortwieken
voor de winter begint. Ozzy is een bijzonder hondje en blijft toch een van
de liefste en slimste hondjes uit de opvang.
Hartelijke groetjes van Stichting Dierenthuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ach het beestjequote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Kijk dit dan![]()
![]()
Hallo Karin, wat lief van je dat je je speciaal hiervoor hebt geregistreerd om te kunnen antwoordenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:59 schreef Karin44 het volgende:
Hoi allemaal, ik ben Karin van het hondenadoptieplan van DT. En lees hier af en toe mee.
Maar nu lees ik dat je nog geen bericht hebt ontvangen van Anton en besloot om me aan te melden zodat ik kan reageren.
Dansemacabere heb je de kat Anton geadopteerd/ (die is er nl. ook) of de Duitse herder?
Ik heb een bestand met alle adoptanten en heb zojuist gekeken, en zover ik kan zien hebben de adoptanten een bericht gehad. Maar het kan natuurlijk altijd voorkomen dat het op de een of andere manier niet is aangekomen. Dus ben ik heel benieuwd.
Zou je misschien eventjes een mailtje willen sturen naar info@dierenthuis.nl met je gegevens zodat ik het kan nakijken? Zet erbij voor Karin, dan zie ik hem wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |