Tof!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, we staan er nu bij in de Vriendenlijst
Waar dan Ing?quote:
Jouw naam en de naam van Ing staan er wel bijquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar dan Ing?
En onder welke naam? Ik had er FOK! bij gezet, maar dat zie ik niet staan bij de F?
Dat hebben ze er helaas niet bij gezetquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar dan Ing?
En onder welke naam? Ik had er FOK! bij gezet, maar dat zie ik niet staan bij de F?
Foto uploaden doe ik morgen wel ff...nu drukquote:Beste adoptant,
Janetje doet het ondanks verdacht van FIP en vastgestelde leucose erg goed.
Het regent hier pijpenstelen en dat is minder leuk. Binnen valt er namelijk niet zoveel te beleven.
Ja we hebben wel 6 kleine main coontjes in de opvang, een haan en een vlaamse reus.
De haan zorgt voor veel troep. En hij gaat op stok in een van onze mandjes.
In de tuin staat een nieuwe picknicktafel en enkele nieuwe huisjes om te schuilen. Het liefst lig ik buiten in het hoge gras maar Herman heeft alles kort gemaaid en het gras op een berg geharkt. Die berg is wel lekker om in te poepen en plassen.
De verzorgers hadden natuurlijk gehoopt dat wij op de berg zouden gaan slapen (leuk voor enkele foto's) maar nee dat doen we niet.
Mede door uw hulp kan ik hier wonen, dank u wel.
Liefs Janetje
Aaahw.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Kijk dit dan![]()
![]()
http://www.dierenthuis.nl(...)il.php?nieuws_id=769
Nah, die had gewoon een baasje dus! Wat zal die opgekeken hebben!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Kijk dit dan![]()
![]()
Dat is zo inderdaad!quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Waaaaaar is ons Eliesje eiks?
Die heb ik al veul te lang niet gezien
quote:Beste leden van het FOK forum,
Het werd weer eens tijd voor een berichtje van Ozzy.
Ozzy hoest sinds enkele weken en krijgt hartmedicatie. Het hoesten
is nu bijna over, dus we gaan de goede kant op.
Het liefst woont en slaapt Ozzy voornamelijk buiten als het lekker weer
is, we zien hem nauwelijks binnen.
Dan maakt hij een kuiltje in het zand net groot genoeg om zijn lijfje in te
stoppen, zijn hoofdje rust dan op de rand.
Zijn vacht is weer helemaal aangegroeid en hij ziet er weer uit als een
echte keeshond. Misschien dat we hem binnenkort nog een keer kortwieken
voor de winter begint. Ozzy is een bijzonder hondje en blijft toch een van
de liefste en slimste hondjes uit de opvang.
Hartelijke groetjes van Stichting Dierenthuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ach het beestjequote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Kijk dit dan![]()
![]()
Hallo Karin, wat lief van je dat je je speciaal hiervoor hebt geregistreerd om te kunnen antwoordenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:59 schreef Karin44 het volgende:
Hoi allemaal, ik ben Karin van het hondenadoptieplan van DT. En lees hier af en toe mee.
Maar nu lees ik dat je nog geen bericht hebt ontvangen van Anton en besloot om me aan te melden zodat ik kan reageren.
Dansemacabere heb je de kat Anton geadopteerd/ (die is er nl. ook) of de Duitse herder?
Ik heb een bestand met alle adoptanten en heb zojuist gekeken, en zover ik kan zien hebben de adoptanten een bericht gehad. Maar het kan natuurlijk altijd voorkomen dat het op de een of andere manier niet is aangekomen. Dus ben ik heel benieuwd.
Zou je misschien eventjes een mailtje willen sturen naar info@dierenthuis.nl met je gegevens zodat ik het kan nakijken? Zet erbij voor Karin, dan zie ik hem wel.
Idd een kleinequote:Op donderdag 9 september 2010 10:32 schreef Fuzzy4 het volgende:
Dierenthuis heeft het geld bij elkaar. De nieuwe locatie in Almere gaat dus zeker door! Het is natuurlijk wel een heel proces met vergunningen, bouwplannen, bouwen en uiteindelijk de verhuizing van al die dieren. Er lopen nog procedures met de buurman e.d. het is afwachten dus.
Dat komt vast goedquote:Op donderdag 9 september 2010 10:41 schreef Fuzzy4 het volgende:
Zeker weten, ik heb er alle vertrouwen in, we gaan naar Almere. Het komt goed, al zal het een hele klus worden. Tegen die tijd zullen we nog hulp en geld kunnen gebruiken()
Hoe lang gaat dat ongeveer duren?quote:Op donderdag 9 september 2010 10:41 schreef Fuzzy4 het volgende:
Zeker weten, ik heb er alle vertrouwen in, we gaan naar Almere. Het komt goed, al zal het een hele klus worden. Tegen die tijd zullen we nog hulp en geld kunnen gebruiken()
Dat is praktisch gezien ook compleet onmogelijk lijkt mequote:Op donderdag 9 september 2010 13:42 schreef Fuzzy4 het volgende:
Hoe het allemaal precies zit weet ik niet. Maar ik ga van het positieve uit, dat we niet over 3 weken weg gaan.
Jeej.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:32 schreef Fuzzy4 het volgende:
Dierenthuis heeft het geld bij elkaar. De nieuwe locatie in Almere gaat dus zeker door! Het is natuurlijk wel een heel proces met vergunningen, bouwplannen, bouwen en uiteindelijk de verhuizing van al die dieren. Er lopen nog procedures met de buurman e.d. het is afwachten dus.
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:40 schreef Fuzzy4 het volgende:
Knuffel voor Japie a.s zondag is genoteerd
quote:Beste mensen van het FOK forum,
Roxanne is een drukke meid en sinds de Amerikaanse bulldog Monk ook bij de
roedel is gevoegd lijkt ze nog drukker. Ze vindt Monk een engerd en
wil hem niet in haar buurt hebben.
Er is nog een druktemaker in de roedel gekomen, een pup Benner senner van
9 maanden oud.
Voor Roxanne dus opwinding genoeg.
Roxanne is zwaar nierpatiënt en krijgt dagelijks apart eten in een caravan
die op het terrein staat. Zij krijgt als eerste haar dieetje voordat de
roedel mag eten. Het loopje naar de caravan is hoogstens 20 meter. Roxanne
loopt dan al stuiterend mee en de roedel volgt haar. Als een wilde meid
duikt ze de caravan in maar moet eerst netjes zitten, en krijgt dan haar
maaltijd. De deur van de caravan gaat dicht. En snel worden de andere
dieren gevoerd, even later maakt Roxanne zelf de deur open en probeert
nog wat mee te snaaien, maar wij zijn snel en de honden nog sneller.
Helaas, alles is op, een volgende keer beter.
Sinds haar komst naar Dierenthuis vinden wij haar niet achteruit gaan.
Ze is erg aanwezig, een druktemaker die met boomstammen sjouwt en als een
dolle over het terrein banjert. Tegenwoordig is deze meid ook nog waaks en
bemoeit zich overal mee. We zijn blij dat het zo goed met haar gaat.
Hartelijke groet van team Stichting Dierenthuis
quote:Beste adoptant,
Joh kijk me toch niet zo vreemd aan, ik doe je niets hoor. Die verbazende
blik van jasper blijft, met zijn schele ogen zie je hem vragen is dat mens
te vertrouwen of niet, wat komt ze vandaag doen? Eten of gaat ze op jacht
met haar visnetje? Nee jasper jij bent nog niet aan de beurt, je ziet er
erg gezond en goed uit. Maar met de verhuizing voor de deur, we hopen dat
je dan nog in goede conditie bent zal ook jij aan het visnetje moeten
geloven. We willen je in topconditie verhuizen en zullen je toch voor de
verhuizing even in slaap moeten brengen voor een algeheel onderzoek.
De laatste tijd komen er vreemde mensen in pak en nette kleding over de
vloer, deze mensen komen niet voor ons maar voor het pand dat in de
verkoop staat.
Ze vinden ons vies en zijn bang voor haren aan hun broek, vooral de mannen
krijgen het erg benauwd van ons.
Maar dat is een bijkomstigheid waar ik me niet druk over hoef te maken.
Verder wil ik u nog bedanken voor de steun die u mij geeft, mede hierdoor
heb ik een goed huis gevonden. Zonder zorgen voor de toekomst.
Liefs,
Jasper.
is het nog mogelijk om langs te komen? Of loop je dan alleen maar in de weg zo met de aanstaande verhuizing?quote:Op zondag 26 september 2010 21:25 schreef Fuzzy4 het volgende:
Super nieuws he, dat het pand in de verkoop gaat. Binnenkort start de bouw in Almere. Het begint nu echt realiteit te worden!
quote:Op zondag 26 september 2010 21:25 schreef Fuzzy4 het volgende:
Super nieuws he, dat het pand in de verkoop gaat. Binnenkort start de bouw in Almere. Het begint nu echt realiteit te worden!
Heb je je PM gezien?quote:Op zondag 26 september 2010 23:37 schreef Fuzzy4 het volgende:
Je kunt nog langs komen. Bezoek is op zaterdag mogelijk, moet je wel even een mailtje sturen van te voren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |