quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:58 schreef Strega het volgende:
http://www.partijvoordedieren.nl/recent/news/i/4696
Goed, mailen werkt dus.
Ik dacht dat ze een dergelijke oproep al op hun site hadden staan. Ze brengen hem nu dus opnieuw onder de aandacht.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:58 schreef Strega het volgende:
http://www.partijvoordedieren.nl/recent/news/i/4696
Goed, mailen werkt dus.
Ja, ook via de tweeter, ik had het ge tweeted en nu zijn er veel, dus dat is gunstig, en krijgt het aandacht.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze een dergelijke oproep al op hun site hadden staan. Ze brengen hem nu dus opnieuw onder de aandacht.
Dat snapt niemand hier volgens mijquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wat een leuk idee is dit zeg! Snap niet dat een buurman niet tot 1 oktober kan wachten hoor, dat is echt sneu.
De buren?quote:In een bedrijfspand in het Brabantse Aarle-Rixtel woedt maandagochtend een zeer grote brand. Het vuur brak iets na 11.00 uur uit bij het bedrijf Vermeulen Printservice aan de Helmondseweg. Al snel groeide het uit tot een grote uitslaande brand, meldt een woordvoerder van de brandweer.
De brandweer bestrijdt het vuur, rond 11.45 uur nam de rookontwikkeling af. Metingen hebben vooralsnog niet uitgewezen dat er gevaarlijke stoffen zijn vrijgekomen.
DTH zit aan de Bakelse wegquote:
Ik ook vanochtend, maar ik dacht: eerst eens kijken.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:54 schreef Loveless85 het volgende:
Oooh zal wel loslopen dan inderdaad.
Las het en moest meteen aan DTH denken, maar het is idd Bakelseweg
Ja dat moet ik ook eens wat vaker doen misschienquote:Op maandag 14 juni 2010 19:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ook vanochtend, maar ik dacht: eerst eens kijken.
Ik hoop en duim meequote:Op woensdag 23 juni 2010 14:41 schreef Fuzzy4 het volgende:
Er is nog niets bekend over een uitspraak voor zover ik weet.
Het is afwachten...... en het beste ervan hopen.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, die 1 juli was wrs. een storm in een glas water![]()
En zie.... http://www.dierenthuis-naar-almere.nl/
Ze zijn bijnaaaaa bij de 50000 euro
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:38 schreef Lindapindakaas het volgende:
Wat een goed nieuws dat ze bijna 50.000 euro hebben binnengehaald! Zal volgende week weer kijken wat ik over kan maken... Zeker nu ze het startkapitaal bijna binnen hebben, mag het niet zo zijn dat ze het niet halen!
En ik heb ondertussen Boris geadopteerd, omdat ik het hem zo gun om gelukkig te worden en om liefdevol behandeld te worden(en omdat hij mij zo doet denken aan mijn vroegere hond qua uiterlijk
)
quote:Mijn plek in de groep is duidelijk. Mijn grootte maakt vaak indruk maar als mensen mijn verhaal horen krijg ik al snel een aai over de bol. Maar ik weet nu niet meer beter als dat ik zoveel ruimte en vrienden om me heen heb en wordt verwend door de mens. Gelukkig zijn er ook veel lieve mensen.
Mijn huid op mijn achterste is nog steeds aan het herstellen van het verwaarlozen door mijn vorige baasjes.
Het liefst lig ik in mijn nieuwe grote mand. Sommige honden die mij in de weg staan horen mij wel eens grommen, maar steeds negeren ze mij. Misschien sta ik toch niet zo hoog in rang als ik dacht.
Ik was eerst heel bang, ging dan in een hoekje staan als de verzorgers alle honden naar buiten moesten leiden om het hondenverblijf schoon te maken. Ik was bang dan niet meer naar binnen te kunnen.
Maar al snel merkte ik dat het maar een half uurtje duurde. Mensen zie ik nu als vrienden en ik luister nu veel beter als ze mij vragen te stoppen met blaffen. Ik vind mezelf goed in de groep passen en ik denk dat de anderen het met mij eens zijn.
Kom eens gezellig langs. Dit kan de hele week tussen 14.00 en 16.00 uur behalve op zondag, dan willen de beheerders het een dagje rustig aan doen. Graag van te voren even een afspraak maken. Dit kan via een e-mail: info@dierenthuis.nl of telefonisch: 06-30644767
En ik zou het fijn vinden als u dan van die botjes meeneemt die goed voor mijn tanden zijn. Daar kan ik heerlijk uren mee bezig zijn. Wat een hondenleven toch…
Een poot van Boris
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |