ja dat snap ik allemaalquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:20 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hij was de enigste schuldeiser, en je hebt er 2 nodig wil je faillissement aanvragen. De buurman hoopte op de gemeente Laarbeek, maar die wou dat niet. Daarna heeft hij dus iets geflikt met het gas, waardoor de tweede schuldeiser kwam, het gasbedrijf. Maar die staan achter DTH.
Lees dit maar: Vervolgens ontvingen wij via de post de faillissementsaanvraag van buurman Sterken waar tot onze stomme verbazing als tweede schuldeiser de gasleverancier stond.
Gefeliciteerd met je nieuwe kindjequote:Op zaterdag 18 december 2010 20:20 schreef Cat22 het volgende:
Nu ik dit topic in mijn AT zie opduiken, bedacht ik me dat ik nog geen ander adoptiekatje had uitgezocht na het overlijden van 'mijn' Frits.![]()
Dus nu maar snel gekeken en hoe kan het anders, weer een katje die naast leucose nog een andere uitdaging heeft.![]()
Meet Stevie.![]()
[ afbeelding ]
Een dapper ding, dat is het!
Elies zou nog wat achterlaten bij de buurman de laatste keer dat we er waren. Jammer genoeg is ze het vergetenquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Stevie![]()
Feli Cat!
En die buurman...wat een triest figuur
Zulke mensen zouden een boete moeten krijgen voor overmatig zeiken en asociaal zijn..quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
Die eikel wil schadevergoeding voor het lawaai dacht ik. Daar zat ie wel vaker over te zeiken.
Ik heb al een verhaaltje gekregen.quote:Op zondag 19 december 2010 20:56 schreef Greys het volgende:
Aw, wat leuk!![]()
En Cat, gefeliciteerd met je nieuwe kitteh!
Stevie houdt nu al van me.quote:Een klein berichtje van mijn kant.
Het is winter, buiten is het nu geen pretje en daarom ben ik op de grote
zolder te vinden. Daar zijn veel schuwe katten die zich daar overdag terug
trekken. Ik voel me er goed bij.
Want op zolder wordt ook eten en drinken gebracht. Echte service van de
verzorgers. De bediening is opperbest.
In januari staat er voor mij een onderzoek geplánd, eventueel een
behandeling. Maar in ieder geval zal ik dan geënt worden.
Een nieuwe foto heeft u nog tegoed. Zodra deze er is,wordt deze toegestuurd.
Verder wil ik u nog bedanken voor de steun die u mij geeft, mede hierdoor
heb ik een goed huis gevonden.
Liefs van Blinde Stevie.
Met dit weer?quote:Op maandag 20 december 2010 17:45 schreef Loveless85 het volgende:
Gaan we een sleep-inn houden voor het gerechtshof?
Gaan we met zijn allen in één slaapzak?quote:Op maandag 20 december 2010 18:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hou je nou van beestjes of niet?
Inclusief Cat? Want dan sla ik ff overquote:Op maandag 20 december 2010 18:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gaan we met zijn allen in één slaapzak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |