Dank je wel en ik heb het rekeningnummer al gevonden , van de vorige keer met de adoptie van Roxanne(die je natuurlijk ook mag knuffelen)quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Er zijn andere mensen die het geld enzo regelen maar ik zal Milo morgen een paar kattensnoepjes brengen. Verkouden en dan ook nog alleen moeten zitten das niet eerlijk![]()
Ollie kan ook rekenen op knuffels en lekkere koekjes want die vind ik Ollie een snoepje
Ik welquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Ook zin in...
Janetje knuffen![]()
Greys, had jij nog kattensnoepies gehaald?
Ja!quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Ook zin in...
Janetje knuffen![]()
Greys, had jij nog kattensnoepies gehaald?
* krulstaart staat genoteerdquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:59 schreef MissBliss het volgende:
Heel veel plezier morgen!
poesje dat extra geknuffeld mag worden is dat gekke poesje dat op de binnenplaats rondliep en iets aan de staart had! Die ging heel raar omhoog in een krul steeds. Ik weet niet hoe ze heet
quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Weer thuis![]()
Het was weer reuze-gezellig vandaag en lekker bijgeknufd met "mijn" Janetje![]()
Ik had vandaag wel meer "last" van emoties, maar volgens mij waren er meer.
Ook bij de vrijwilligers zelf en Alice; Bomba heeft veel pijn in z'n gewrichten en ze hebben besloten dat het beter is om hem in te laten slapen![]()
En dan nog het kitten wat een aanval kreeg en wrs. niet meer te redden was.
Maar daar staat tegenover dat we weer heel veel dieren hebben geknuffeld die wel gezond waren en het prima naar de zin hebben daar
ach wat jammmer het is zo'n lieverd, maar voor hemzelf beter hij heeft nog een paar mooie jaren gehad
Bomba![]()
![]()
[ afbeelding ]
gekke japiequote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:59 schreef MissBliss het volgende:
Heel veel plezier morgen!
poesje dat extra geknuffeld mag worden is dat gekke poesje dat op de binnenplaats rondliep en iets aan de staart had! Die ging heel raar omhoog in een krul steeds. Ik weet niet hoe ze heet
Ollie:quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja graag de kat Milo en de hond Ollie.
Ik kreeg vorige week een berichtje dat Milo verkouden was en antibiotica kreeg en op de dierenartskamer was opgehokt dus als iemand misschien kan informeren of het nu beter met hem gaat zou ik dat heel fijn vinden.
Ik kan helaas zelf voorlopig niet gaan maar als iemand me een rekeningnr stuurt wil ik wel een bijdrage geven voor de pot van het DTH voor adoptie enz.
Gelukkig maar want voor de leucose katten is een verkoudheidje al gevaarlijkquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Milo ging goed![]()
Er waren toevallig nog meer mensen die mee deden met de rondleiding en zij hadden Milo ook geadopteerd
Genoegquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:29 schreef indaha het volgende:
Hebben jullie nog meer foto's gemaakt van de andere dieren?
Ja maar ik had begrepen dat deze in aparte albums komen en die kan ik niet bekijkenquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Genoeg![]()
Iedereen is druk met uploaden en sorteren
Sommige komen hier wel te staan, maar de albums moeten nog ff op prive worden gezet ivm doorbladermogelijkheidquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar ik had begrepen dat deze in aparte albums komen en die kan ik niet bekijkendus daarom mijn vraag of ze ook in dit topic gezet kunnen worden
quote:
ook superlief! Ozzie in haar vaste stekkiequote:[..]
[img]http://i978.photobucket.c(...)an/PB060408.jpg[img]
[..]
Ollie:
[ afbeelding ]
En natuurlijk "onze" Jasper, Ozzie en Roxanne:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat snap ik dat niet alle foto's zo maar te zien zijn voor iedereen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Sommige komen hier wel te staan, maar de albums moeten nog ff op prive worden gezet ivm doorbladermogelijkheid![]()
En alle foto's zijn ook nog niet binnen.
Maar er komt hier wel eea te staan hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |