Als ik met de trein kom, ok. Anders moet ik toch echt pittenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
gewoon doortrekken zoals echte die hards doen
Ja, ik ook, dat was een grapje, snoesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee juist niet ik vind het geweldig dat er ook mensen die niet tot de udowusckusjekroelkliek behoren komen.
ja maar dan heb je een slide functie en dat is altijd weer een fragiel punt, tenzij blackberry maar die hebben geen android, en android betekent een overvloed aan gratis goede appsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ergens wil ik er een met een volwaardig tobo. Eens kijken welke ik eigenlijk allemaal mag kiezen
Mijn slaapkamerdeur barricaderen en zoek het maar uit?quote:
Juist en de woonkamer ookquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, nee![]()
Dat wordt de hele zolder ombouwen met allemaal matrassen op de vloer
![]()
Ik denk met de trein ook wel anders ga je alleen maar heen en weerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als ik met de trein kom, ok. Anders moet ik toch echt pitten
Dan houd ik je wel wakkerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als ik met de trein kom, ok. Anders moet ik toch echt pitten
take an educated guessquote:
Ja, want open sourcequote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar dan heb je een slide functie en dat is altijd weer een fragiel punt, tenzij blackberry maar die hebben geen android, en android betekent een overvloed aan gratis goede apps
ja zeg, ik moet de volgende dag nog wel heelhuids terug zien te komen, en mijn passagiers moeten het ook overlevenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
gewoon doortrekken zoals echte die hards doen
ik kom van verquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk met de trein ook wel anders ga je alleen maar heen en weer
Nee dat niet eensquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
@huppel er zullen altijd mensen nog gaan afzeggen tegen die tijd (hoop je)
Ik heb binnen jaar toch wel een nieuwe, omdat ik de huidige zat benquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar dan heb je een slide functie en dat is altijd weer een fragiel punt, tenzij blackberry maar die hebben geen android, en android betekent een overvloed aan gratis goede apps
Dan hoef ik niet helder te zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik meld me anders maandag gewoon ziekquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
ja zeg, ik moet de volgende dag nog wel heelhuids terug zien te komen, en mijn passagiers moeten het ook overleven
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn slaapkamerdeur barricaderen en zoek het maar uit?![]()
[..]
Juist en de woonkamer ook
Niet alleen blackberry;s hebben een qwerty toetsenbord, er zijn genoeg telefoons die een volledig tobo heeft en geen slide.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
Dat zegt ie toch. Met de trein ok dan hele nacht door. Als ie met de auto komt dan niet dan heeft ie slaap nodigquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik denk dat ik sneller daar benquote:
Ik maak je af dan.quote:
Dan is het helemaal vervelend als jij je halte mist, ik moet trouwens tussen Zwolle en Zutphen opletten, niet dat ik tot Rozendaal blijf pittenquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik meld me anders maandag gewoon ziek
uhuh er staat zowel op android marketquote:
mijn oude is 2 jaar meegegaanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb binnen jaar toch wel een nieuwe, omdat ik de huidige zat ben
ook goedquote:
Gewoon zondag proberen vroeg naar bedquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik meld me anders maandag gewoon ziek
Dat snap ikquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb binnen jaar toch wel een nieuwe, omdat ik de huidige zat ben
[..]
Dan hoef ik niet helder te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |