abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 juni 2010 @ 20:28:08 #26
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_82514508
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:27 schreef henrydg het volgende:

[..]

Jij, Ik, Wij, SP!
Emile Roemer
Stemmen op een clown met leuke grapjes
  dinsdag 8 juni 2010 @ 20:37:18 #27
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_82515126
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:23 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Als je klaagt over populisme zal je de SP ook wel niets vinden zeker?
Klopt, die vind ik ook helemaal niks.
Je had me zeg maar bij verre na niet tuk.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 20:39:24 #28
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_82515267
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:28 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Stemmen op een clown met leuke grapjes
Beter dan een clown zonder leuke grapjes.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 8 juni 2010 @ 20:41:07 #29
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_82515390
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:39 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Beter dan een clown zonder leuke grapjes.
Zoals Wilders dus.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_82515695
SP. Robin Hood.

Overigens vind ik GL te links, teveel steun voor slackers. Maar ik vind het wel een goede partij voor degene die dit soort mensen wel willen tolereren.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 22:24:22 #31
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_82523598
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:37 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Klopt, die vind ik ook helemaal niks.
Je had me zeg maar bij verre na niet tuk.
Gelukkig maar.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 22:31:45 #32
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_82524080
Conserveringsmiddelen
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_82524501
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:12 schreef Fortitude het volgende:
Beter niet zo komen we nergens. We kunnen niet eeuwig zo door blijven baggeren.

Klacht: Mensen die niet op D66 of GL stemmen.
Klacht 2: VMBO'ers zouden blijkbaar massaal op de PVV stemmen. Gelukkig hebben ze nog geen stemrecht.
GL die ons haar groene terreur willen opdringen, terwijl het klimaatdebat nog altijd in volle gang is? GL die tegen strenge straffen is, maar 'wil voorkomen dat mensen de fout in gaan? GL die miljarden en miljarden wil uitgeven aan kansloze immigranten die hier hun heil komen zoeken? GL die bakken met subsidies smijt richting allochtone organisaties die zogenaamd de integratie bevorderen? GL die de Nederlandse identiteit ontkent? Rot op met je progressie
- AFCA -
pi_82525166
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 22:38 schreef EdAtTheBar het volgende:
GL die ons haar groene terreur willen opdringen, terwijl het klimaatdebat nog altijd in volle gang is? GL die tegen strenge straffen is, maar 'wil voorkomen dat mensen de fout in gaan? GL die miljarden en miljarden wil uitgeven aan kansloze immigranten die hier hun heil komen zoeken? GL die bakken met subsidies smijt richting allochtone organisaties die zogenaamd de integratie bevorderen? GL die de Nederlandse identiteit ontkent? Rot op met je progressie
even quoten 14.gif
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_82525574
quote:

[..]

Die punten vind ik inderdaad ook niet zo. Behalve dan degene i.v.m. de natuur. Maar hun instelling is nog steeds beter dan conservatieve partijen. Veel van deze punten hebben trouwens er meer mee te maken dat ze zo links zijn.
pi_82525686
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:16 schreef Fortitude het volgende:
De enige reden waarom D66 en GL het niet zo goed doen is omdat ze niet zoveel populistische onzin schreeuwen.

Democratie.
D66 niet populistisch?

Pechtold heeft zo mogelijk nog minder inhoud dan Wilders man.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_82526000
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 22:54 schreef BlackLining het volgende:

[..]

D66 niet populistisch?

Pechtold heeft zo mogelijk nog minder inhoud dan Wilders man.
Uit het perspectief van VMBO'ers, Henk en Ingrid misschien.
pi_82528217
quote:

[..]

Iedereen die zich verdiept heeft in de geschiedenis van Nederland weet dat dit zo is
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_82528918
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 22:59 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Ach kom nou.

D66 en PVV zitten op hetzelfde niveau. Het enige wat Wilders kan is tegen de islam schoopen, het enige wat Pechtold kan is tegen Wilders schoppen.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_82528974
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:35 schreef Appelknaller het volgende:

[..]

Iedereen die zich verdiept heeft in de geschiedenis van Nederland weet dat dit zo is
Tja, als je zo gaat denken hebben alle volkeren over de hele wereld dezelfde identiteit natuurlijk. Of geen identiteit, zo je wilt.

Recht lullen wat krom is
pi_82529036
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 22:59 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Pechtold is zo populistisch als de pest, dat is ook de reden dat ik niet meer op hem stem. Hij dankt zijn populariteit louter aan het constant ageren tegen Wilders en dat weet hij donders goed. Wie weet wat zijn eigen opvattingen zijn over immigratie? Geen hond, daar hoor je hem namelijk nooit over.
Zonder Wilders had hij nog minder zetels dan nu en dat is populisme.

De druppel was overigens, zijn laatste opmerking in het debat van vanavond, waarin hij bijna agressief van Rutte eiste dat hij Wilders zou uitsluiten. Wat een vertoning
- AFCA -
pi_82529191
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:35 schreef Appelknaller het volgende:

[..]

Grappig dat GL de enige partij is die dit vindt.
- AFCA -
pi_82529222
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:47 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ach kom nou.

D66 en PVV zitten op hetzelfde niveau. Het enige wat Wilders kan is tegen de islam schoopen, het enige wat Pechtold kan is tegen Wilders schoppen.
Het enige wat jij weet van Pechtold is dat hij tegen Wilders aantrapt. Het enige wat jij weet van Wilders is dat hij tegen de islam aantrapt. Dit geeft wel aan hoeveel jij weet van beide heren. Precies, vrijwel niets.

Overigens is D66 meer dan Pechtold.
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:49 schreef EdAtTheBar het volgende:

[..]

Pechtold is zo populistisch als de pest, dat is ook de reden dat ik niet meer op hem stem. Hij dankt zijn populariteit louter aan het constant ageren tegen Wilders en dat weet hij donders goed. Wie weet wat zijn eigen opvattingen zijn over immigratie? Geen hond, daar hoor je hem namelijk nooit over.
Zonder Wilders had hij nog minder zetels dan nu en dat is populisme.

De druppel was overigens, zijn laatste opmerking in het debat van vanavond, waarin hij bijna agressief van Rutte eiste dat hij Wilders zou uitsluiten. Wat een vertoning
Pechtold profileert zich als een tegenstander van Wilders. Dat heeft niets met populisme te maken.
Derevaun Seraun.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 23:54:08 #44
122997 zquing
Drama Junk
pi_82529243
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:12 schreef Fortitude het volgende:

Klacht 2: VMBO'ers zouden blijkbaar massaal op de PVV stemmen. Gelukkig hebben ze nog geen stemrecht.
zouden ze ook nooit moeten krijgen
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_82529301
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:54 schreef zquing het volgende:

[..]

zouden ze ook nooit moeten krijgen
Jij ook niet.
Derevaun Seraun.
pi_82529711
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:53 schreef EdAtTheBar het volgende:

[..]

Grappig dat GL de enige partij is die dit vindt.
Alsof dat wat uitmaakt
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_82530198
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:53 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:

[..]

Het enige wat jij weet van Pechtold is dat hij tegen Wilders aantrapt. Het enige wat jij weet van Wilders is dat hij tegen de islam aantrapt. Dit geeft wel aan hoeveel jij weet van beide heren. Precies, vrijwel niets.

Overigens is D66 meer dan Pechtold.
[..]

Pechtold profileert zich als een tegenstander van Wilders. Dat heeft niets met populisme te maken.
Anders zoek je even op wat populisme betekend

Politiek is beeldvorming. Pechtold beseft zich heel goed dat hij wordt gezien als de aanvoerder van het anti-Wilders geluid en hij maakt daar schaamteloos gebruik van. Tevens weet hij dat dat de enige reden is dat hij zetels scoort. Vandaar dat zodra Wilders begint te spreken, hij niet weet hoe hard hij naar de interruptiemicrofoon moet rennen.

Schaamteloos populisme.
- AFCA -
pi_82530444
D66
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_82530759
Als er een partij was waar vrijheid, privacy en zelfverantwoordelijkheid op 1 stonden zou ik daar op stemmen. Het meeste hiervan vind ik terug bij de VVD, helaas doorspekt met een flinke portie conservatisme. Een echte liberale partij doet er niet mee aan de verkiezingen dit jaar.
pi_82534645
quote:

[..]

GL die de Nederlandse identiteit ontkent?
je praat als een of andere christen.

wie ben jij om te bepalen wat de Nederlandse identiteit is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')