Wat voor app wil jij maken? Dat je 512 nodig hebt?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jammer...
Had minstens 512 verwacht.
[..]
Ik als developer wel.
Hij is nog wat jonger en heeft sowieso geen geld om voor de iPhone bij te betalen, en dit is maar een abbo van 10¤quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:06 schreef nelisb het volgende:
Je kan 2 abo's nemen ja. Zolang je maar betaald.
Vraag me alleen af of je broertje een abo van 20 maanden wil met een oude gsm terwijl hij ook een Iphone 4 kan nemen.
Ik heb bij mij in de regio (10 minuten fietsen van het centrum van Eindhoven) gewoon 0,niks bereik met T-Mobile, en dat was al voordat ze problemen kregen met de capaciteit van hun netwerk. Kan het zondag nog even vragen aan een vriend met een 3GS en T-Mobile hoe het met zijn bereik staat, maar tot nu toe stond er altijd "geen service".quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:10 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Wat is trouwens het probleem met T-Mobile waar ik veel mensen over hoor? 2 Vrienden van me met een iPhone + T-mobile hebben nergens last van.
Ik verleng alle abo's bij de diverse aanbieders behalve T-mobile (Kan wel overigens maar is niet interessant genoeg). Alle aanbieders geven cash geld voor een abonnement en de hoogte hiervan is afhankelijk van de waarde van je contract. (Normaal bedien ik alleen de zakelijke markt en vroeg me gisteren af of dit interessant is voor particulieren en schijnbaar is het interessant genoeg)quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:52 schreef VliegVlieg het volgende:
Huh, Pwnie kan je nog even wat beter uitleggen wat het precies is wat jij doet?
Ik wil in juli een iPhone 4 halen terwijl mijn contract pas in januari afloopt, moet ik dan bij jou zijn? Juli is 6 maanden voordat mijn contract afloopt, dus kan geen verlenging aanvragen via t-mobile begrijp ik.
Misschien is dat in NL zo maar geloof nog steeds in een prijs die tussen de ¤ 600 en ¤ 700 ligt, niet op feiten gebaseerd, just a gut feeling.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:50 schreef NietTeVolgen het volgende:
Is er al een losse prijs bekend dan?
Ik zou er niet van opkijken als ie los richting de 900,- gaat.
Dat dus. Vraag me af waarom de prijs ineens flink omhoog zou gaan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:15 schreef Pwnie het volgende:
[..]
Misschien is dat in NL zo maar geloof nog steeds in een prijs die tussen de ¤ 600 en ¤ 700 ligt, niet op feiten gebaseerd, just a gut feeling.
Tenzij providers bereid zijn ¤300/400 meer subsidiëren lijkt het me toch niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:50 schreef NietTeVolgen het volgende:
Is er al een losse prijs bekend dan?
Ik zou er niet van opkijken als ie los richting de 900,- gaat.
Wat denk jezelf?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:31 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik heb vorig jaar een 3GS abo afgesloten voor 30¤ per maand, heb deze later laten verhogen naar 45¤ per maand.
Stel ik zal mijn abo nu afkopen, betaal ik dan 12x30¤ of 12x45¤?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |