Tsja, dat is jammer dan in mijn ogen. Ik wil ook graag de iPhone 4 hebben maar ik ben echt allergisch voor T-Mobile. Mocht KPN of Vodafone hem niet aanbieden dan maar simlockvrij halen en ben ik maar wat meer geld kwijt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:27 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moet een los abo dus 7,50 euro kosten om interessant te zijn, en volgens mij is internet alleen al 10 euro
Lekker moeilijk doenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:32 schreef nelisb het volgende:
Ga oude topics maar even teruglezen. Die berekeningen zijn al 100x voorgekomen.
Ah, maar dan betaal je zeker de volledige aanschafprijs zekerquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:41 schreef nelisb het volgende:
Een vriend van me is manager van meerdere winkels.
Geen idee of ze een lijst hebben. Maar ik heb er 2, mits ie 2 zwart krijgt.
Om te verkopen aan vrienden van jou? of jij verkocht hem aan de baas van je vriendquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:50 schreef nelisb het volgende:
Als meezit hoor!
Vorig jaar ging ik trouwen op de launchdag, dus mocht ik hem eerder. Geen idee of zijn baas weer akkoord gaat.
Denk het wel, heb zijn baas ook een paar mooie ipads geleverd ;-)
Van de iPhone4? Nee, lijkt me niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
is de batterij nou vervangbaar of niet...da's me niet duidelijk geworden
Ik verkocht ze aan de winkels van die baas van die vriend.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Om te verkopen aan vrienden van jou? of jij verkocht hem aan de baas van je vriend?
Nja ik ga anders wel in belgie kijken
Dan kon je er goedkoop aankomenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:56 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ik verkocht ze aan de winkels van die baas van die vriend.
4 franchisewinkels.
De winkels hebben ze daarna weer verkocht aan klanten van ze.
QFTquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:58 schreef chiren het volgende:
Shit nu wil ik ook de 4... Kut Apple, ze brainwashen je waar je bij staat
En er zit multitasking op!!!!!! rrevo fucking lutionairrrrquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:58 schreef chiren het volgende:
Shit nu wil ik ook de 4... Kut Apple, ze brainwashen je waar je bij staat
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:13 schreef _Mystery_ het volgende:
[..]
En er zit multitasking op!!!!!! rrevo fucking lutionairrrr
Waarom via de webshop? Gewoon bellen en bedelen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:40 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar hoe kun je dat zo vroeg doen? Ik wil graag via T-Mobile webshop korting op de aanschafprijs hebben. Vrien van mij deed dat de vorige keer ook.
Daar heb ik echt nooit problemen mee :/quote:Op donderdag 10 juni 2010 06:52 schreef kadeya het volgende:
Ik hoop dat de youtube filmpjes op de 4 wat sneller laden met wifi aan, want dat is echt een drama op de 3gs.
bij mij duurt het echt zo lang, soms lijkt het wel stil te staan. Terwijl de wifi via Airport Extreme gaat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar heb ik echt nooit problemen mee :/
Heb er ook niet echt last van. Ligt het niet aan dat 3G sowieso de laatste tijd loopt te kutten?quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:29 schreef kadeya het volgende:
[..]
bij mij duurt het echt zo lang, soms lijkt het wel stil te staan. Terwijl de wifi via Airport Extreme gaat.
Nee 3G is verder prima, tenminste dat was het 4 maanden geleden toen in in NL was. Maar over wifi is het heel traag. Ik had toen ook al op google gezocht en kwam een aantal keer het probleem tegen, maar geen oplossing.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb er ook niet echt last van. Ligt het niet aan dat 3G sowieso de laatste tijd loopt te kutten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |