quote:
Op donderdag 10 juni 2010 21:52 schreef VliegVlieg het volgende:Huh, Pwnie kan je nog even wat beter uitleggen wat het precies is wat jij doet?
Ik wil in juli een iPhone 4 halen terwijl mijn contract pas in januari afloopt, moet ik dan bij jou zijn? Juli is 6 maanden voordat mijn contract afloopt, dus kan geen verlenging aanvragen via t-mobile begrijp ik.
Ik verleng alle abo's bij de diverse aanbieders behalve T-mobile (Kan wel overigens maar is niet interessant genoeg). Alle aanbieders geven cash geld voor een abonnement en de hoogte hiervan is afhankelijk van de waarde van je contract. (Normaal bedien ik alleen de zakelijke markt en vroeg me gisteren af of dit interessant is voor particulieren en schijnbaar is het interessant genoeg)
T-mobile daarentegen werkt op een hele omslachtige manier en werken dus niet met dergelijke cashbacks en als je dat al wil is de vergoeding minimaal omdat zij meer met toestelvergoedingen werken (hier kan ik zelf weinig mee).
De insteek van mijn verhaal is meer dat mensen die bij KPN/Vodafone/Telfort/Yes ook de mogelijkheid krijgen om op een leuke manier een iPhone te kopen zonder dat ze naar T-Mobile over hoeven te stappen.
Verlengen kan veelal een paar maanden voordat je abonnement afloopt. Ik voer de verlenging door, ontvang en keer de cashbackbonus uit en haal mijn marge hier vanaf. Degene die het abonnement verlengt heeft kan zelf op zoek gaan naar een losse iphone4/ipad/tv/etc (zijn mijn centen niet meer

).