Naja in de toekomst. Het is mijn werkquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:08 schreef Merkie het volgende:
Doe je dit in de toekomst ook nog? In november mag ik weer verlengen, en ik houd jouw cashback graag in mijn achterhoofd.
Ik weet niet wat de wetgeving hierover zegt dus daar kan ik je helaas geen antwoord op geven. Je kan allicht even de AVP (algemene voorwaarden particulieren) van je aanbieder erop nalezen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm als je net verlengt hebt, kun je daar ook onderuit eigenlijk?
We zijn natuurlijk niet allemaal zo geweldig als jouquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:28 schreef nelisb het volgende:
Damn doe eens moeite dingen te lezen, te onderzoeken, dan met van die domme vragen een topic vol te spammen.
Maar goed, nu kan je hem bestellen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Snelle vraag: Als ik nu mijn 3G verkoop, kan ik dan de back-up op een nieuw toestel zetten, zodat al mijn gegevens straks meegaan naar de 4?
Om welke redenen kan het zijn dat je veel terug krijgt?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:29 schreef Pwnie het volgende:
[..]
Naja in de toekomst. Het is mijn werkIk heb een eigen adviesbureau en ben zeker voornemens om te blijven bestaan
[..]
Ik weet niet wat de wetgeving hierover zegt dus daar kan ik je helaas geen antwoord op geven. Je kan allicht even de AVP (algemene voorwaarden particulieren) van je aanbieder erop nalezen.
Dank jequote:Op donderdag 10 juni 2010 19:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
We zijn natuurlijk niet allemaal zo geweldig als jou
16 of 32 GB.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:23 schreef Qunix het volgende:
Hoeveel interne geheugen heeft hij?
heb er geen verstand van, maar wat zijn je directe beperkingen nu danquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jammer...
Had minstens 512 verwacht.
[..]
Ik als developer wel.
Wat voor app wil jij maken? Dat je 512 nodig hebt?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jammer...
Had minstens 512 verwacht.
[..]
Ik als developer wel.
Hij is nog wat jonger en heeft sowieso geen geld om voor de iPhone bij te betalen, en dit is maar een abbo van 10¤quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:06 schreef nelisb het volgende:
Je kan 2 abo's nemen ja. Zolang je maar betaald.
Vraag me alleen af of je broertje een abo van 20 maanden wil met een oude gsm terwijl hij ook een Iphone 4 kan nemen.
Ik heb bij mij in de regio (10 minuten fietsen van het centrum van Eindhoven) gewoon 0,niks bereik met T-Mobile, en dat was al voordat ze problemen kregen met de capaciteit van hun netwerk. Kan het zondag nog even vragen aan een vriend met een 3GS en T-Mobile hoe het met zijn bereik staat, maar tot nu toe stond er altijd "geen service".quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:10 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Wat is trouwens het probleem met T-Mobile waar ik veel mensen over hoor? 2 Vrienden van me met een iPhone + T-mobile hebben nergens last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |