quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:39 schreef PiRANiA het volgende:
Gewoon de hele dag de Nieuwe-topic-lijst F5'en en af en toe active topics gluren
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:44 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
banaan!
hieronder zie je een plaatje van een banaan:
[ afbeelding ]
aabhhahahHAhahahahahahahah xDquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
hahaha grappig want banaan en bananenvraag en ban aanvraag en banaan en vraag hahaha leuks plaateken
Even gekeken en inderdaad, royal sadnessquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:48 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat is écht het meest trieste subforum dat hier te vinden is.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
hahaha grappig want banaan en bananenvraag en ban aanvraag en banaan en vraag hahaha leuks plaateken
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:57 schreef Socios het volgende:
Het treinentopic in PTA verveelt nooit. Iedere dag wel nieuwe foto´s van treinen.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:57 schreef Socios het volgende:
Het treinentopic in PTA verveelt nooit. Iedere dag wel nieuwe foto´s van treinen.
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]![]()
MIJN DROMEN KOMEN UIT OH GOD ELKE DAG NIEUWE FOTO'S VAN TREINEN OH HEMEL IK KWAM BADKUIPEN VOL OH GOD DIT FORUM KOMT FOTO'S VAN TREINEN HELEMAAL OVER MIJ
![]()
Daar zitten voor het grootste deel alto's in het The Kooks topic te postenquote:
Omdat vrouwen daar ook soppenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom hebben ze KPD niet gewoon FAP genoemd?!
Dat klinkt stom.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waarom hebben ze het dan niet FEV genoemd ?
Fappen en Vegen
TVPen mag niet meer faalhaasquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:39 schreef L.no het volgende:
Ga gewoon wat tvp-en in verschillende subfora en misschien bevalt je iets wel op zo'n manier.
Pussyjuizequote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:17 schreef Penisbaard het volgende:
Of SAP, dat is eigenlijk beter. Ja, SAP.
Op de knop drukken waar 'volg topic' op staat noem ik nog steeds tvp-en, kneus.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:43 schreef AdvancedPower het volgende:
Je kunt ook lekker mijn topics doornemen. Ben je wel even zoet mee en het is ook nog eens leuk.
Moet hem hier wel gelijk in geven, nooit een saai moment in de AP topicsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:43 schreef AdvancedPower het volgende:
Je kunt ook lekker mijn topics doornemen. Ben je wel even zoet mee en het is ook nog eens leuk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |