Of als je import-ajaxieden hoort praten, Jari Litmanen met z'n plat Amsterdamse accentquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik stond laatst in een kroeg naast een grote neger... neger: "ik wol graag een biertje bestelle, dot ken wol he?`
Plat fries, dat verwacht je niet
De PVV wil ze de eerste tien jaar uitsluiten van de sociale zekerheid.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb op zich geen probleem met buitenlanders, maar waar ik wel een probleem mee heb is als ze een uitkering gaan trekken van onze belastingcenten. Daar hebben ze het recht niet toe. Hier komen, prima, maar doe dan wel de moeite de taal te leren en verdien je eigen brood.
Ik heb m'n boerka al thuisgelaten en ik heb m'n klompen aan!! is dat niet genoegquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:10 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dan moet je de taal beter leren, en je een beetje aanpassen perruche
Mijn vriendje heeft heul nerges recht op, en ik vind het verdomd moeilijk om ook maar iets van onze overheid gedaan te krijgen (taallessen bijvoorbeeld). Een uitkering "trekken" is echt niet zo makkelijk als het lijkt. Desalniettemin mag de controle wel beter en de selectie ook.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb op zich geen probleem met buitenlanders, maar waar ik wel een probleem mee heb is als ze een uitkering gaan trekken van onze belastingcenten. Daar hebben ze het recht niet toe. Hier komen, prima, maar doe dan wel de moeite de taal te leren en verdien je eigen brood.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:14 schreef loveli het volgende:
[..]
De PVV wil ze de eerste tien jaar uitsluiten van de sociale zekerheid.
Ik heb er een probleem mee dat mensen misbruik maken van ons stelsel van sociale zekerheid. Maar wat mij betreft heeft een Nederlander van buitenlandse afkomst net zo veel recht om daar misbruik van te maken als een Nederlander van Nederlandse afkomst.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:13 schreef Viking84 het volgende:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik meen me te herinneren dat jij ook een uitkering hebt gehad zonder dat je hebt meebetaald aan "onze" belastingcenten....quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:13 schreef Viking84 het volgende:
Nee. Probleem is het profiteren van andermans goedheid. Ben je hulpbehoevend en krijg je een uitkeriing, ok. Het is goed dat de 'samenleving' zwakkeren niet in de steek laat.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:20 schreef anna82 het volgende:
Ik snap trouwens de "onze" niet zo. Is het minder erg als de uitkering voor een "buitenlander" betaald wordt uit het potje geld dat andere "buitenlanders" inbrengen aan belasting?
Je gaat toch weg, dus doe chillquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen inderdaad...
gadver ik zit me echt een partij te ergeren hier. Ik voel me ongewenst op m'n werk
LOLquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een jaartje op de Antillen gewoond, dus ken ook wel wat Papiaments
Ik had laatst ruzie met een negerin: FIESSE KAULOOO
En ik zolol dude, mapampaaaa
Lol, volgens mij heb jij juist heel veel van mijn belastingsgeld opgemaakt met die 2e studie etc.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:13 schreef Viking84 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:44 schreef P.F het volgende:
[..]
Lol, volgens mij heb jij juist heel veel van mijn belastingsgeld opgemaakt met die 2e studie etc.
Als ik toch bezig ben: je CI kreeg je toch ook vergoed, had ook niet gehoeven van mijn belastinggeld. Je kan tegenwoordig ook prima e-mailen etc.Wut, betaal jij belasting?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
Maar als jou moeder gaat verhuizen naar Spanje o.i.d. zou ze toch wel spaans (willen) leren?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:41 schreef Phaidra het volgende:
Trouwens, als mijn moeder in het buitenland zou zijn, zou ze ook echt alleen kunnen communiceren in het Nederlands of een beetje Duits. Ze spreekt gewoon niets anders. Maar met handen en voeten kom je er ook wel. Ik heb erg gelachen toen ik een Franse uitwisselingsscholiere in huis had.
Waarschijnlijk zou ze het wel willen, maar dat is toch nog best lastig als je 63 bent. Een taal leren gaat dan gewoon niet zo makkelijk meer (zeker niet als je nog nooit een vreemde taal hebt geleerd en sowieso na de huishoudschool geen opleidingen meer hebt gevolgd - laat staan voor eventuele analfabeten uit een gastarbeidersgolf).quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:46 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Maar als jou moeder gaat verhuizen naar Spanje o.i.d. zou ze toch wel spaans (willen) leren?
Als ik alleen al op vakantie ben, probeer ik in en retaurant ofzo al een beetje spaans te praten
"Ze" zeggen de VVD. Maar ik denk dat we Mark Rutte wel erg veel macht en kunde toedichten als we denken dat zijn programma verantwoordelijk gaat zijn voor het economische herstel van Europa.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:46 schreef loveli het volgende:
Maar bij de weg, we zitten in een economische crisis. Iemand daar een mening over? Welke partij moet je stemmen om het beste uit de economiche maleise te komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |