SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
Gelukkig mag je wel naar rockwetherquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:32 schreef Gitaarmat het volgende:
Piratenpartij!
Kut ik mag nog niet stemmen.
JAAA!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Gelukkig mag je wel naar rockwether.
Serieus geen idee. Ik denk dat ik gewoon niet stem, kan voor morgen toch geen partij kiezen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:31 schreef luigisix het volgende:
waarop stem jij?
Poging tot grappig zijn mislukt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom? Zijn ze bang dat ze verdwijnen of boven zee uit een vliegtuig worden gegooit als ze op de verkeerde partij stemmen? Of dat ze zeggen op Wilders te stemmen en hun Turkse buurman daarna hun ramen insmeerd met knoflooksaus ofzo?
Je hebt een tumor in je hoofd.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:55 schreef BigRedKane het volgende:
Iedereen mag het weten
Stem dan op z'n minst blancoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Serieus geen idee. Ik denk dat ik gewoon niet stem, kan voor morgen toch geen partij kiezen.
Hallo trol.quote:
uhm nee, ik stem sws VVD, kut arbeider die je er bentquote:
Trollen is één, maar zelfs daarin falen.. dan kun je echt oprecht niks in het leven.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:44 schreef PittigKapsel het volgende:
[..]
uhm nee, ik stem sws VVD, kut arbeider die je er bent
hee, doe is rustig, nergens voor nodig joh, laten we ontopic blijven,quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:46 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Trollen is één, maar zelfs daarin falen.. dan kun je echt oprecht niks in het leven.
dus ditquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:49 schreef aapinator het volgende:
Inderdaad, wat een bullshit. Iedereen hier mag weten dat ik blanco stem! STEM BLANCO!
Daar zat ik vanmiddag ook aan te denken ja!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
Dat maak ik vaak mee rond verkiezingstijd. Vraag ik uit interesse op welke partij ze gaan stemmen, willen ze dat niet zeggen. Of er is op tv een item over de verkiezingen, waar de geinterviewde mensen het liever voor zichzelf houden.
Waarom? Zijn ze bang dat ze verdwijnen of boven zee uit een vliegtuig worden gegooit als ze op de verkeerde partij stemmen? Of dat ze zeggen op Wilders te stemmen en hun Turkse buurman daarna hun ramen insmeerd met knoflooksaus ofzo?
Wat een stom gedoe.
Dat is gelukkig niet triest.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:05 schreef Moira. het volgende:
En als je in een mocrobuurt woont en je niet op de openbare televisie wil vertellen dat je op de PVV stemt, kun je toch ook gewoon liegen?
SGPquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:31 schreef luigisix het volgende:
waarop stem jij?
Jij vindt partijen thema's?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:17 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat is gelukkig niet triest.![]()
Overigens begrijp ik het wel, het zijn van die thema's waarbij mensen je direct in een hokje plaatsen en velen houden daar niet zo van.
Laten we wel wezen, als je aangeeft dat je PVV stemt dan geeft dat toch een bepaalde associatie, dat kun je moeilijk ontkennen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij vindt partijen thema's?
Als je gewoon een partijnaam noemt hoef je toch nog niet gelijk te duiden op standpunten uit hun programma?
Je kunt ook zeggen "Ik stem VVD"
En als iemand dan vraagt waarom maar dat wil/durf je niet zeg je "Juahh, weet ik eigenlijk niet"
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Nee, omdat het bespreken van geloof/politieke voorkeuren vaak tot ergenissen/ruzie kan leiden.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Nee, omdat het bespreken van geloof/politieke voorkeuren vaak tot ergenissen/ruzie kan leiden.
LOL, als "iedereen het mag weten", waarom stem je dan op een partij die boeken wil verbieden? Blijkbaar mag niet iedereen alles weten.quote:
Ja, want je UI is inderdaad een onbetwistbare indicator van de partij waarop je gaat stemmen inderdaad.quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:16 schreef pisnicht het volgende:
zegt iemand mat een hamer en sikkel als UI
Het geeft in elk geval aan dat je je ermee verbonden voelt op een of andere manier of je bent gewoon zo'n trieste meeloper die ook met een Che shirtje loopt zonder te begrijpen wat het inhoudt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:18 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ja, want je UI is inderdaad een onbetwistbare indicator van de partij waarop je gaat stemmen inderdaad.
For mother Russia!quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:18 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ja, want je UI is inderdaad een onbetwistbare indicator van de partij waarop je gaat stemmen inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat we onze nederlandse nationaliteit moeten beschermen tegen de islamitisering natuurlijk!!!1!!11!!!!quote:
Het feit dat je een Nederlandse vlagsmiley gebruikt, zegt dat je nationalistisch bent? Tijdens het WK zijn er 16.000.000 extreem rechtse NSB'ersr?quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:18 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik ken inderdaad te veel memsen die puur om die reden PVV stemmen en verder geen kennis van zaken hebben of daar moeite voor willen doen. Welkom in de moderne democratie.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat we onze nederlandse nationaliteit moeten beschermen tegen de islamitisering natuurlijk!!!1!!11!!!!
HOAX want in Turkije eet en kent bijna niemand knoflooksaus.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
Dat maak ik vaak mee rond verkiezingstijd. Vraag ik uit interesse op welke partij ze gaan stemmen, willen ze dat niet zeggen. Of er is op tv een item over de verkiezingen, waar de geinterviewde mensen het liever voor zichzelf houden.
Wat een stom gedoe.
Ik snap wel waarom je het geheim wil houden dat je op GL hebt gestemd. Tering eh ik zou zelfmoord plegen voor ik op zo'n partij zou stemmenquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:42 schreef Captain_Maximum het volgende:
[ afbeelding ]
Maar het boeit me niet als mensen het geheim willen houden.
Ja, jij stemt veel liever op populistische rechtse partijen hè?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 02:21 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom je het geheim wil houden dat je op GL hebt gestemd. Tering eh ik zou zelfmoord plegen voor ik op zo'n partij zou stemmen
Je faalt vrij hard, droeftoeter die je bent.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:21 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Het feit dat je een Nederlandse vlagsmiley gebruikt, zegt dat je nationalistisch bent? Tijdens het WK zijn er 16.000.000 extreem rechtse NSB'ersr?![]()
Sukkel, ga Stalin pijpen.
Ik heb op D66 gestemdquote:Op vrijdag 11 juni 2010 03:20 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ja, jij stemt veel liever op populistische rechtse partijen hè?
Falertje.
Waarom dat? Hij doet WO, niet bepaald iemand die financieel profiteert van een linkse partij zoals GL.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 02:21 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom je het geheim wil houden dat je op GL hebt gestemd. Tering eh ik zou zelfmoord plegen voor ik op zo'n partij zou stemmen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |