SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
Gelukkig mag je wel naar rockwetherquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:32 schreef Gitaarmat het volgende:
Piratenpartij!
Kut ik mag nog niet stemmen.
JAAA!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Gelukkig mag je wel naar rockwether.
Serieus geen idee. Ik denk dat ik gewoon niet stem, kan voor morgen toch geen partij kiezen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:31 schreef luigisix het volgende:
waarop stem jij?
Poging tot grappig zijn mislukt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom? Zijn ze bang dat ze verdwijnen of boven zee uit een vliegtuig worden gegooit als ze op de verkeerde partij stemmen? Of dat ze zeggen op Wilders te stemmen en hun Turkse buurman daarna hun ramen insmeerd met knoflooksaus ofzo?
Je hebt een tumor in je hoofd.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:55 schreef BigRedKane het volgende:
Iedereen mag het weten
Stem dan op z'n minst blancoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Serieus geen idee. Ik denk dat ik gewoon niet stem, kan voor morgen toch geen partij kiezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |