Ze sturen je een bepaalde richting in. Dat maakt niet dat je ze MOET stemmen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Hij heeft een goed punt want die sites deugen allemaal niet. Hel, wanneer ik een politieke partij zou hebben liet ik ook zo'n site bouwen en dan komt mijn partij lekker positief naar voren.

Jan maat is niet meer hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Hij heeft een goed punt want die sites deugen allemaal niet. Hel, wanneer ik een politieke partij zou hebben liet ik ook zo'n site bouwen en dan komt mijn partij lekker positief naar voren.
 .
. 

En waar ga jij op stemmenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:29 schreef Flodder450 het volgende:
http://www.112nederland.n(...)wijkactie-video.html

Hij is pas 15 kerel. Partij van de Bagger bestaat nog niet gelukkig.quote:

PVV is vrij links, dus dat stemwijzer zegt PVV en kieskompas een linkse partij is niet heel raar. Verschil is dat PVV vrij conservatief is en een GroenLinks of PvdA wat progressieverquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:30 schreef badboynova het volgende:
[..]
Volgens stemwijzer moet ik PVV kiezen (moet ik dan vanavond nog me koffer inpakken, zodat ik gelijk na het stemmen terug gestuurd kan worden naar Suriname)
en volgens kieskomps moet ik een linkse partij kiezen ( houd dit in dat meneer pastoor van me ster een rondje gaat maken)

quote:
 vet
  vet  

Opbokken met je debiele linkdumpsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:40 schreef Flodder450 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/980961/a59dc5a3/sorry_.html
"Sorry"

Rot alsjeblieft een keer op man.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:40 schreef Flodder450 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/980961/a59dc5a3/sorry_.html
"Sorry"

Dat weet mijn kont ook nog welquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:30 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ze sturen je een bepaalde richting in. Dat maakt niet dat je ze MOET stemmen.
 , maar ik zou graag zien dat er 1 officiele site ofzo komt waar je weet dat je een eerlijk ADVIES krijgt.
 , maar ik zou graag zien dat er 1 officiele site ofzo komt waar je weet dat je een eerlijk ADVIES krijgt.

Vroeger kreeg je nog geld om op iemand te stemmen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:57 schreef Sigmund666 het volgende:
Hoe deden mensen het vroeger dan? Waren mensen vroeger dommer dan nu?
"Groenlinks? Ik ben linkshandig en veel in de tuin. Ze zijn vast voor mensen met linkerhanden die graag tuinieren."
Zoek gewoon een partijprogramma op en kijk met wie je het beste aansluit.

Dat heet omkopenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:59 schreef badboynova het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je nog geld om op iemand te stemmen.

Nee, dat heet stemmen kopen.quote:

nu zijn er andere middelen beschikbaar, dus gebruikt men die. Heeft niks met slimmer/dommer te maken maar nieuwe media.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:57 schreef Sigmund666 het volgende:
Hoe deden mensen het vroeger dan? Waren mensen vroeger dommer dan nu?
"Groenlinks? Ik ben linkshandig en veel in de tuin. Ze zijn vast voor mensen met linkerhanden die graag tuinieren."
Zoek gewoon een partijprogramma op en kijk met wie je het beste aansluit.

Ja duh, er zijn meer dan 30 punten die in de tweede kamer besloten gaan wordenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
nu zijn er andere middelen beschikbaar, dus gebruikt men die. Heeft niks met slimmer/dommer te maken maar nieuwe media.
Programma's heb ik bekeken en daar heb ik echt de tijd niet voor, bovendien zijn die dingen echt niet gemakkelijk te lezen. Nergens een duidelijk antwoord, maar ok hjet is ook politiek natuurlijk
Ik heb verder nergens problemen mee, maar ook ik heb veel van die sites bezocht maar overal ander antwoord. Dan kan het best zijn dat het om een advies gaat en ik er niet op hoef te stemmen, maar wil wel graag een advies wat ergens op gebasseerd is.
Ik vul nu steeds 30 vragen in en krijg andere uitslagen
 . Of verwacht je serieus dat je een gedegen advies krijgt met 30 vragen waarop je alleen kunt antwoorden 'voor', 'tegen' of 'geen mening'?
. Of verwacht je serieus dat je een gedegen advies krijgt met 30 vragen waarop je alleen kunt antwoorden 'voor', 'tegen' of 'geen mening'?

Nah heb net de X360 uitgezet en moet morgen om 7.15 de trein hebben voor schoolquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:33 schreef Edwinuss het volgende:
Als ik zou gaan stemmen dan ging mij keuze denk ik ook uit naar VVD.
Sold, FIFA?
 en dan moet ik voor 10 minuten naar school om een examen formulier op te halen
  en dan moet ik voor 10 minuten naar school om een examen formulier op te halen   waarom kan zoiets niet gewoon om 1 uur in de middag
  waarom kan zoiets niet gewoon om 1 uur in de middag   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |