SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stiekem houd ik van super brave overbeschermende goedzakken. Maar aangezien die een vriendin hebben en nu gaan samenwonen![]()
![]()
![]()
![]()
ben ik overgestapt op de stoute mannen. Sorry. Ik ben gefrustreerd.
ssshhhttquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja tot we vanavond in bed liggen en hij weer denkt dat het heel hard aan het regenen is om vervolgens te ontdekken dat het de wapperende vlaggetjes zijn
wat heb je gedaan danquote:
We zijn echt een perfect matchquote:
waarom verbaast me dat nietquote:
omdat je het over iedereen die al bezet is en samen wonen hebtquote:
Hij was 26.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:12 schreef Olle. het volgende:
[..]
omdat je het over iedereen die al bezet is en samen wonen hebt
Zou leuk zijn als ze er met de bbq nog hangen (ik heb geen idee hoever het WK dan is maar het maakt het wel gezellig)quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
LL het ligt eraan hoe ver NL het schopt tijdens het WK, als ze er snel uit liggen zijn de slingers zo weer weg en anders hangen ze er nog met de BBQ
whahahaha en daar kreeg je een ban voor?quote:
Als ze met de BBQ er nog hangen kan het de meet dan ook een dagje langer duren?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
LL het ligt eraan hoe ver NL het schopt tijdens het WK, als ze er snel uit liggen zijn de slingers zo weer weg en anders hangen ze er nog met de BBQ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |