En dit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:46 schreef AdvancedPower het volgende:
Moet je vragen in het FB subforum.
Nee.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Die tijd zijn we ook wel voorbij hoor..
Ik moet vragen in het FB forum waarom er niemand zit ?quote:
Wat verwacht je dan, dat KLB het wel weer even oplost?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik moet vragen in het FB forum waarom er niemand zit ?
Wtf is dat dan voor iets
Wtf doet KLB anders op dit forum ?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan, dat KLB het wel weer even oplost?.
Dankzij KLB heb ik geen kanker meer! (wel aids)quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan, dat KLB het wel weer even oplost?.
Jammer.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:59 schreef mirved het volgende:
[..]
Dankzij KLB heb ik geen kanker meer! (wel aids)
KLB is er voor je klachtjes, niet om vriendjes voor je chatprogramma's te vinden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf doet KLB anders op dit forum ?
Een beetje ondersteuning is wel op zijn plaats, er zijn nu 4 mensen online vanwege mij, maar nog steeds zie ik niemand
Dat was ikquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
gisteren nog met een leuke fokster gecammed
Ik geef hierbij een klacht dat het programma niet eens werktquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
KLB is er voor je klachtjes, niet om vriendjes voor je chatprogramma's te vinden.
Werkt prima hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik geef hierbij een klacht dat het programma niet eens werktwtf hebje aan een programma dat niet werkt > daarom klacht !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |