Misschien omdat hij iedereen dist?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:06 schreef Flashwin het volgende:
Waarom dist hij PvdA? kdacht dat hij links was
Hij heeft wel gelijk, D66 is de meest vage partij die er is. Alleen in de oppositie zijn ze sterk, maar zodra ze regeren valt de partij bijna uit elkaar.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:06 schreef superjojo het volgende:
Nou die grap over D66 heb ik vaker gehoord...
Oh, ik vind je geen troll, hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:04 schreef teknomist het volgende:
[..]
Moet je geen Freek kijken i.p.v. reageren op verzuurde rechtse trollen?![]()
Dat hoeft ook niet. Ieder zijn eigen humor. Ik geniet er zelf wel heel erg van.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:10 schreef marcodej het volgende:
Van wat ik ervan gezien heb vond ik het wederom uitermate simpele humor. Bovendien doet die verlopen kop en dat geschreeuw het niet goed op beeld.
Nee, het is mijn ding gewoon niet.
Alleen jammer dat het zo kort was.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:13 schreef bakatje het volgende:
Goed einde, mooie woorden. Ik vond het een erg goede conference.
Ja, maar gezien de tijd is het ook wel lastig om een veel langere conference te maken. Denk ik.quote:
Ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:10 schreef marcodej het volgende:
Van wat ik ervan gezien heb vond ik het wederom uitermate simpele humor. Bovendien doet die verlopen kop en dat geschreeuw het niet goed op beeld.
Nee, het is mijn ding gewoon niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |