ja dat zeg ikquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt fijn ofzo, bikinilijn harsen.
Niet.quote:
Geil.quote:
Ok dan nietquote:
Sorry, met jou heb ik geen seks.quote:
wel gehoord?quote:
Check je PMquote:
Naatje wil vast wel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:14 schreef Myraela het volgende:
Hoi.
Ik ben opzoek naar een leuke, spontane lieve en knappe jongen om mij te vergezellen naar de BBQ. Zowel voor de heenreis, de overnachting en de terugreis. Ik kan in natura betalen.
Kusjes.
Hier ook nietquote:
Ik ben toevallig net bezig om de foto's te uppenquote:
TOFFFFFFFquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben toevallig net bezig om de foto's te uppen
Ga met Erwin mee. Even slijmen bij ST, en je kan ook nog bij haar in de autoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:14 schreef Myraela het volgende:
Hoi.
Ik ben opzoek naar een leuke, spontane lieve en knappe jongen om mij te vergezellen naar de BBQ. Zowel voor de heenreis, de overnachting en de terugreis. Ik kan in natura betalen.
Kusjes.
Ik kom van de andere kant volgens mij.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ga met Erwin mee. Even slijmen bij ST, en je kan ook nog bij haar in de auto
klopt helemaalquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kom van de andere kant volgens mij.![]()
Ik weet niet of ze wel naast LL en mij wil zittenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Naar die barbecue op 10 juli? Vast niet.quote:
hihi ik weet waar ;t over gaatquote:
Erwin is niet knap volgens jou?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kom je mij dan ook ophalen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:19 schreef Ezechielk het volgende:
Ik moet eigenlijk ook eens bedenken hoe ik ga
Als ik een auto kan regelen, kan er eventueel ook bij mij gelift worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |