Kan vast en zeker niet slechter zijn dan het album van Metallica & Lou Reed.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:42 schreef ukga het volgende:
Aangezien het alweer zo een 3 uur sinds de release van het nieuwe album van eminem, open ik de KLB maar.
Wat een pure oorkanker album. Er staan totaal geen 'bangers' op. Twee nummers kunnen er mee door, namelijk ; not afriad (die was 3 maanden geleden al gelekt en dus oud) en 'no love' (wel met lil wayne) Helaas is dat nummer gesampeld(Haddaway - What is love (Baby Don't Hurt Me) ) dus eigenlijk kut.
klacht; Eminem maakt geen goede albums meer zoals vroeger; Slim Shady LP / Marshall Mathers LP
2-voor-de-prijs-van-éen-klacht; Drake's album; ' thank me later' viel ook zwaar tegen.
Metallica maakt in ieder geval betere muziek dan Eminem.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:01 schreef Waaromhebikeenfokaccount het volgende:
Ja we praten nu ook echt over metallica
:xx iksdeequote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:02 schreef Waaromhebikeenfokaccount het volgende:
Ja man vooral die drummer is goed
:x
Lekker boeiend waar het over gaat als het toch kut is..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:58 schreef Waaromhebikeenfokaccount het volgende:
Als het jullie niet boiet waar het over gaat dan is het vast héél slim om hier op te reageren of niet
zegt iemand die intiligentie schrijft...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:04 schreef Waaromhebikeenfokaccount het volgende:
Net 1 dag op fok maar ik kan al zien dat het intiligentieniveau hier niet heel hoog ligt
niet alleen dat woord, in al je posts zijn wel diverse fouten te vindenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:04 schreef Waaromhebikeenfokaccount het volgende:
en ik spelde dat woord fout dus nu lijk ik facking dom
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:04 schreef Waaromhebikeenfokaccount het volgende:
en ik spelde dat woord fout dus nu lijk ik facking dom
Ik weet trouwens het antwoord op jouw username.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
We gaan zo even praten over het shredderen van je account.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:01 schreef Waaromhebikeenfokaccount het volgende:
Ja we praten nu ook echt over metallica
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |