Probeer het eens uit, zou ik zeggenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:19 schreef TheVulture het volgende:
Die Marianne Thieme is volgens mij best een beest in bed
Zou ze ook tegen poesjes scheren zijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:19 schreef TheVulture het volgende:
Die Marianne Thieme is volgens mij best een beest in bed
Ik denk wel dat ze graag op een stok zit zoals een lekker kippetje betaamdquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zou ze ook tegen poesjes scheren zijn?
JA!!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die kerel met die blauwe ogen waar je zo weg van was!
Of was dat iemand anders?
Zeikwijfquote:
Daar bedoelen ze toch niet de goudzoekers uit het rifgebergte mee, he?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:31 schreef Desmonkey het volgende:
Klimaatvluchtelingen. Ze waren allemaal temperamentvol geworden?
Het is echt hilarischquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is dit voor debat op Ned1, de kneuzenpartijen(sorry Matianne Thieme).
Gewoon bang voor het zwarte gatquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:50 schreef Ang3l het volgende:
http://www.gay.nl/article/18399//Homostel_Malawi_uit_elkaarWTF?!
Ik ga stemmen op de partij die TMM keihard negeert: D66quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:11 schreef MisterO het volgende:
Hey hoi! weten we allemaal al op wie we gaan stemmen?
Niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:11 schreef MisterO het volgende:
D66 natuurlijk!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:11 schreef MisterO het volgende:
Die Peruaanse nieuwssite La República (waar dat bericht vandaan kwam) is echt doorgeslagen, ik geloof dit niet meer.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:01 schreef TheVulture het volgende:
Het wordt steeds gekker
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)an-in-Colombia.dhtml
ja he, eerder mocht het nog welquote:
Ja ene kant klinkt het interessant.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:41 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Zou kunnen. Als ik in een stemhokje sta dan kies ik wat er opeens in me opkom.
Hier kun je een homo kiezen waar je op kunt stemmen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:41 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Zou kunnen. Als ik in een stemhokje sta dan kies ik wat er opeens in me opkom.
Ik stem niet op iemand omdat ie homo isquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:49 schreef creno het volgende:
[..]
Hier kun je een homo kiezen waar je op kunt stemmen.
Wat een bullshit zeg.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:49 schreef creno het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die dat doenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:49 schreef creno het volgende:
[..]
Bijna iedere partij heeft goede homostandpunten. Daarvoor hoef je niet op D66 te stemmen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga niet stemmen op basis van de seksualiteit van een politicus. Homostandpunten binnen een partij zijn belangrijker.
Ik ben er ook bang voorquote:
Dat vraag ik mij af. Zonder D66 was het burgerlijk huwelijk niet opengesteld voor mensen van het zelfde geslacht.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
Bijna iedere partij heeft goede homostandpunten. Daarvoor hoef je niet op D66 te stemmen.
Dan kijk je naar het verleden. Het gaat om de toekomst en waar de partijen nu op richten. Lees de standpunten maar eens door. Behalve de SGP en ChristenUnie heeft iedere partij wel goede homostandpunten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:10 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij af. Zonder D66 was het burgerlijk huwelijk niet opengesteld voor mensen van het zelfde geslacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |