quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:34 schreef Ang3l het volgende:
Ow! Waxx! Ouwe rukker!
GEFELICITEERD!Dankje, dankje, Angdriël..!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Naamtopics.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:46 schreef TheVulture het volgende:
Je had Waxxer ook een naamtopic kunnen geven
Al zo'n 7 jaarquote:
Het is gewoon afgunstquote:
Hey Sexy Boyquote:
Neem een banaan, that will cheer you upquote:
Ik dacht "ik verander het wel even stiekem!" MAAR DAT GAAT NIET MEER WUWUWUWU!!!quote:
D66quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:01 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb nu al dertien jaar stemrecht, maar ik weet absoluut niet waar ik morgen op moet stemmen. Er zijn dingen waar ik het deels mee eens en deels mee oneens ben, waardoor ik al drie verschillende uitslagen heb gehad bij die stemwijzer.
Over exact 3 maanden word ik 32quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, nog gefeliciteerd Waxxer. Nu ben je even oud als Ang3l! En we weten allemaal hoe jong van geest die nog is.
Ja, het gekke is, als ik D66-mensen hoor vertellen dan denk ik, ja, klinkt goed. Maar als ik die wetenschappelijk verantwoorde testjes invul, scoort D66 bij mij niet zo hoog. Maar waaróm dan niet, dat heb ik zelf nog niet eens uitgezocht.quote:
Dankje.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, nog gefeliciteerd Waxxer. Nu ben je even oud als Ang3l! En we weten allemaal hoe jong van geest die nog is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |