Ja, jullie wachten maar even tot ik een keer mee kan doen ofzoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat euhhmm.. 'vechten' is alweer veel te lang geleden
Of haar kaken op elkaar gelijmd. Haar stem kost stemmen, denk ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In mijn verbeelding heeft ze standaard een knijper op d'r neus
Ontwenningsverschijnselen!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat euhhmm.. 'vechten' is alweer veel te lang geleden
Je wilt meevechten?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, jullie wachten maar even tot ik een keer mee kan doen ofzo
Op een gegeven moment went het wel eigenlijkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Of haar kaken op elkaar gelijmd. Haar stem kost stemmen, denk ik.
Jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ontwenningsverschijnselen!
[..]
Je wilt meevechten?
quote:
Volgens mij ben ik de enige Nederlander die haar niet volgt op Twitterquote:Ze is echt wel een relaxed persoon. Ze is ook de enige die Twitter echt in haar voordeel gebruikt.
Dito!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Begin het wel een beetje te missen ja
Noteert op 'things to do' lijstje voor de 18equote:
Jammer hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige Nederlander die haar niet volgt op Twitter
Tijd dat we er wat aan doen jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dito!
[..]
Noteert op 'things to do' lijstje voor de 18e
Da's bij de Kuip at random volgens mij.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:02 schreef Goodbye het volgende:
Trouwens, zou je ook kunnen aangeven waar je wilt zitten met dat reserveren Greys? Of gaat dat gewoon at random?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |