Shit... dat is bij Pathe Arena namelijk niet. Hmm, dan toch maar gewoon betalen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, normaal bij drukke films altijd wel jaDan heb je echt vaste plaatsen, rij en stoelnummer.
Oei, als dat maar goed komt dan?
quote:Ik ben echt heel benieuwd naar de opkomst morgen, en ja dat emmer ik elke keer, en elke keer blijf ik hopen
Maakt mij ook geen fluit uit wat mensen stemmen, áls ze maar stemmen.![]()
Pathe de kuip wel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Shit... dat is bij Pathe Arena namelijk niet. Hmm, dan toch maar gewoon betalen?
Ja, dat zegt ze net Dodoquote:
Hihi op de vorige pagina dan hoop ikquote:
Ja, maar ook in de quotequote:
Wat vervelend dat ze die mogelijkheid niet biedenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Shit... dat is bij Pathe Arena namelijk niet. Hmm, dan toch maar gewoon betalen?
Ja, maar de beide heren die er nus staan krijgen mijn stem toch niet, dus ik zit nu ook niet echt op te letten.quote:Ja jij ook?![]()
Ik ga nog even boven de fles chloor hangenquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, maar de beide heren die er nus staan krijgen mijn stem toch niet, dus ik zit nu ook niet echt op te letten.
Inderdaad, kan alleen samen met andere abo houders.. Ik regel het morgen even, is dat goed? Lijkt me niet dat dan de film voor vrijdag al vol zitquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat vervelend dat ze die mogelijkheid niet biedenWant dan kan jij als abo houder dus nooit reserveren bij De Kuip of in Rotterdam als je samen met een betalend iemand gaat
![]()
Hebben ze geen lijn waarop we kunnen bellen om dit te vragen?
Doe maar nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik ga nog even boven de fles chloor hangen
Ja tuurlijk! De film op dat tijdstip op vrijdag zit wel vrij snel aardig vol altijd, maar morgen kan vast nog welquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Inderdaad, kan alleen samen met andere abo houders.. Ik regel het morgen even, is dat goed? Lijkt me niet dat dan de film voor vrijdag al vol zit
Ik zag al een telefoonnummer staan, bel ik dat morgen even. En wat het antwoord ook is, dan reserveer ik dan gelijkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tuurlijk! De film op dat tijdstip op vrijdag zit wel vrij snel aardig vol altijd, maar morgen kan vast nog wel
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zag al een telefoonnummer staan, bel ik dat morgen even. En wat het antwoord ook is, dan reserveer ik dan gelijk
quote:
quote:
Helleu!quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]en doei
even afmaken waar ik mee bezig was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |