quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:30 schreef Greys het volgende:
Heb ik nog schokkende dingen gemist hier?
M.a.w. moet ik teruglezen?
Helleeeeuquote:
voor vanavond?quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:35 schreef JJH het volgende:
Sinds Freddy Mingelen een jaar of wat geleden een keer bij kopsijkers gepersifleerd is kan ik niet meer normaal naar die man kijken.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:37 schreef Greys het volgende:
terwijl ik er vaak alleen maar een tikkie agressief van word, van dat door elkaar getetter
Ze heeft tegenwoordig reclames op de radio. Mijn collega's zijn inmiddels gewend dat ik dan een beetje agressief wordtquote:
Die reclame lijkt in een dwangbuis opgenomen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ze heeft tegenwoordig reclames op de radio. Mijn collega's zijn inmiddels gewend dat ik dan een beetje agressief wordt
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ze heeft tegenwoordig reclames op de radio. Mijn collega's zijn inmiddels gewend dat ik dan een beetje agressief wordt
In mijn verbeelding heeft ze standaard een knijper op d'r neusquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die reclame lijkt in een dwangbuis opgenomen.
Had je die nog niet gezien?quote:
Ja, normaal bij drukke films altijd wel jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:41 schreef Goodbye het volgende:
Greys, zit je op stoelnummer in Pathé de Kuip? Ik zie net dat ik mijn kaartje apart moet bestellen naast die van jullie. Maak opzich niets uit, behalve als ze echt vasthouden aan dat stoelnummer.
ik lees bijna nooit die sigs, en de laatste keer dat ik zat was het nog 'en combineer'quote:Had je die nog niet gezien? Is sinds het Landal weekend, toen Ll zijn ondertitel van &nieuw naar Positiviteitsguru veranderde
Daarvan zéker...quote:
Hihi dat heb ik bij alle politieke reclamesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |