De sporen naar Zutphen, Winterswijk en Duitsland blijven gewoon open.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:41 schreef GimmeGore het volgende:
Als we toch bezig zijn...
En naar het buitenland dan?
Ik ga in die tijd 2x met de trein naar Duitsland (en verder)
Hey thanks man! Nog een leuke verjaardag gehad trouwens vrijdag?quote:Op maandag 14 juni 2010 10:32 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Zie ook http://www.ns.nl/stationarnhem - geen dank
Ja hoor, maar het succes van vorig jaar helaas niet geėvenaardquote:Op maandag 14 juni 2010 11:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hey thanks man! Nog een leuke verjaardag gehad trouwens vrijdag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 juni 2010 12:15 schreef remlof het volgende:
Ja hoor, maar het succes van vorig jaar helaas niet geėvenaardWees maar blij dat ik niet kwam dan, want ik vond eerder die dag een aanhanger vol draaiorgels op straat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
Welkom, welkomquote:Op maandag 14 juni 2010 16:51 schreef _Loki het volgende:
JHOOAAAA ze bellen net en we mogen huren!
Dus vanaf 1 juli wonen we officieel in Arnhem woooo
Gefeli!quote:Op maandag 14 juni 2010 16:51 schreef _Loki het volgende:
JHOOAAAA ze bellen net en we mogen huren!
Dus vanaf 1 juli wonen we officieel in Arnhem woooo
quote:Op maandag 14 juni 2010 12:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hoor, maar het succes van vorig jaar helaas niet geėvenaardWe zijn niet eens meer aan het kampvuur toegekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:07 schreef -Willempie- het volgende:
Was leuk in de stad met voetbal. Jansplaats en Korenmarkt waren gezellig druk! Het "Kom van dat dak af", wat de hele Korenmarkt zong tegen de politie (die op het dak stond bij Plaza) was erg leuk.
Uhm nee niet echt, was 2,20 per biertjequote:Op maandag 14 juni 2010 21:13 schreef leonie-89 het volgende:
Vandaag in Nijmegen voetbal gekeken, zaterdag op de Korenmarkt maar eens kijken. Het is dus weer goed gekomen met de bierprijzen?
Met bussen naar Ede/Wageningen? Mogen ze flink wat bussen inzetten... Gelukkig heb ik mijn zwangerschapsverlof goed gepland Arnhem-Amsterdam was helemaal niet meer te doen geweest anders.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, dat wordt Ede-Wageningen. Oosterbeek ging ook niet door omdat men het een te klein station vond voor zo'n stroom reizigers.
Edit: en naar het zuiden wordt het station Arnhem Zuid.
[..]
Nope. De computer was niet uit
Alvast sorry dat ik je van je scooter trek na een asociale manoeuvre van jouw kantquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:59 schreef clockcable het volgende:
Ik ben vanaf heden een pizzakoerier bij NY pizza
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |