quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:30 schreef TheTemperTrap het volgende:
haha ts is een losert met schulden!!!
Keurig afgelost via maandelijkse termijnen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:19 schreef Leonidas82 het volgende:
Hoe groot is jullie schuld en hoe denk je het terug te betalen?
TS begint,
Na kwijtschelding basis en aanvullend blijft er 10K restschuld over. TS gaat dat terug betalen middels de jaarlijkse belastingteruggave.
Hoe zat dat met jullie?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:30 schreef TheTemperTrap het volgende:
haha ts is een losert met schulden!!!
Nee, je hebt mensen die denken dat ze heel bijzonder zijn...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Keurig afgelost via maandelijkse termijnen.
Wat bedoel jij eigenlijk met terugbetalen middels belastingteruggave? Ik neem aan dat je over twee jaar gewoon maandelijks moet gaan betalen.
quote:
Hoezo, je vraagt hoeveel schuld we hebben... Nou ik heb niets.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:13 schreef Leonidas82 het volgende:
alleen in dit topic reageren als je schulden hebt. Blijf anders gewoon weg
Tsja, had je de TT en de OP toch iets anders moeten verwoorden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:13 schreef Leonidas82 het volgende:
alleen in dit topic reageren als je schulden hebt. Blijf anders gewoon weg
Teruggave inkomstenbelasting ontvangen en gebruiken voor de aflossing van je schulden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:00 schreef karr-1 het volgende:
Ik ben trouwens wel nieuwsgierig naar dat afbetalen met belastinggeld. Hoe wil je dat doen?
Ik werk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:43 schreef Grumpey het volgende:
Net ongeveer driekwart afgelost, rest nog iets van 3000 op dit moment.
Alle mensen die roepen dat mensen die lenen losers zijn moeten misschien iets minder vaak hun handje van pap en mam vasthouden en wat meer zelf hun eigen leven gaan regelen. Die schuld betaal je vrij makkelijk terug, je zaken gewoon zelf regelen is onbetaalbaar.
Klopt, maar ik neem toch aan dat je gewoon normale maandelijkse termijnen krijgt?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:04 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Teruggave inkomstenbelasting ontvangen en gebruiken voor de aflossing van je schulden.
Ik ook.quote:
Ja, als je thuis blijft wonen en ondertussen gewoon de vakken bij de Appie vult heb je zo'n schuld niet nee.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:43 schreef Grumpey het volgende:
Alle mensen die roepen dat mensen die lenen losers zijn moeten misschien iets minder vaak hun handje van pap en mam vasthouden en wat meer zelf hun eigen leven gaan regelen. Die schuld betaal je vrij makkelijk terug, je zaken gewoon zelf regelen is onbetaalbaar.
En je kunt je teruggave niet in delen doorsluizen naar IBG?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:06 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik neem toch aan dat je gewoon normale maandelijkse termijnen krijgt?
je zaken zelf regelen zonder geld te krijgen van bij pappie en mammie (wie zegt dat alle mensen zonder schulden dat doen) en zonder te lenen is bij veel studies ook een haalbare optie.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:43 schreef Grumpey het volgende:
Jawel, maar die teruggave krijg 1 maal per jaar, dus wat betaal je dan daarvoor?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:06 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
En je kunt je teruggave niet in delen doorsluizen naar IBG?
Onbetaalbaarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:43 schreef Grumpey het volgende:
HAHAHAHAA Losert.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:43 schreef Grumpey het volgende:
Stel, je krijgt de teruggave in juni 2010. Dat deel je door 12 maanden en betaal je dus tot en met juni 2011. Dan krijg je weer een teruggave die je deelt door 12.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:08 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Jawel, maar die teruggave krijg 1 maal per jaar, dus wat betaal je dan daarvoor?
Dus de start van het afbetalen valt altijd samen met de datum van teruggave?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:10 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Stel, je krijgt de teruggave in juni 2010. Dat deel je door 12 maanden en betaal je dus tot en met juni 2011. Dan krijg je weer een teruggave die je deelt door 12.
Beetje creatief zijn, jongen. Zo moeilijk hoeft het niet te zijn.
Hoe kom je aan een studieschuld van 35.000 euro? Ik ben er al even meer klaar, dat studeren, maar dat is 10 jaar lang studeren voor 3500 euro per jaar, 5 jaar lang voor 7000 euro. Waar komen die kosten vandaan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:57 schreef Twinkle20 het volgende:
Ikke, 35.000 euro en studie niet af kunnen maken.
Niet omdat ik het niet wilde, maar omdat ik het niet kon. Daar ga je natuurlijk niet vanuit als je aan een studie begint.
Tja en nu? Man en ik hebben beiden gelukkig een goede baan. We gaan die schuld zo snel mogelijk aflossen. Zoals de situatie er nu uit ziet hebben we hem in 10 jaar afbetaald.
Tis zuur maar in de situatie waar ik toen in verkeerde kon ik niet anders. Ik ben ergens ook wel dankbaar dat me de mogelijkheid werd geboden dat ik kon lenen, al moet ik er nu voor bloeden.
Had ik het met minder gekunnen? Ja en nee. Maar goed, ik kan het allemaal niet terug draaien en zal het ermee moeten doen. Maar ben er wel van overtuigd dat dat gaat lukken.
drugsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:12 schreef Casos het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een studieschuld van 35.000 euro? Ik ben er al even meer klaar, dat studeren, maar dat is 10 jaar lang studeren voor 3500 euro per jaar, 5 jaar lang voor 7000 euro. Waar komen die kosten vandaan?
Als jij dat wilt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:11 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dus de start van het afbetalen valt altijd samen met de datum van teruggave?
Ahhh, dan mag jij hier van TS ook niet posten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:13 schreef Magistic het volgende:
0,0 schuld, nooit iets geleend en altijd een bijbaan ernaast gehad
Oke dan snap ik hem dank jequote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:15 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Als jij dat wilt.
Tuurlijk kan er een aanloopperiode zijn. Maar het gaat om het idee. Niet om de exacte uitvoering.
Waar kan ik de nota voor het lesgeld naar toe sturen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |