quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:33 schreef SJDJ1984 het volgende:
Hoolies zijn vaak wel hele lieve mensen.
Zelfs mijn NAC-hoolie is eigenlijk gewoon heel lief.
Dit dus.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:39 schreef kurk_droog het volgende:
mensen die praten over supporters of hooligans terwijl ze er niks van snappen
beste voorbeeld kom toch uit rotterdam met die vader wiens zoontje bekend is geworden van die middelvinger?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:55 schreef Alicey het volgende:
Ieder goed draaiend gezin heeft een gezinshoofd. Het gezinshoofd leidt het gezin, hetgeen - althans naar zeggen van het gezinshoofd zelf - een zware en verantwoordelijke taak is. Nu is echter gebleken dat mijn gezinshoofd de nevenactiviteit van voetbalsupporter heeft ontplooid. Aangezien dat niet te verenigen is met de taak van gezinshoofd, is feitelijk het gezin nu dus stuurloos.
Klacht : Gezinshoofd blijkt voetbalhooligan te zijn.
Haagse Sjonniequote:
Oranje kleding, impulsaankopen van voetbalshirts, opeens menen verstand van voetbal te hebben. Dat soort dingen zeg maar.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:05 schreef Garisson72 het volgende:
En hoe manifesteert dat hooliganisme van het gezinshoofd zich precies?
Als het tegen zit met het voetbal, dan is het klaar met Nederland en zal mijn gezinshoofd zich waarschijnlijk realiseren hoe het gezin er voor staat nadat het een tijd lang niet de nodige sturing heeft gekregen.. Wie weet wat voor drama dat oplevert inderdaad!quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:59 schreef Dalando het volgende:
Na NL-Brazil: 'breaking news: weer een gezinsdrama'. gokje.
Je baas is een vrouw?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oranje kleding, impulsaankopen van voetbalshirts, opeens menen verstand van voetbal te hebben. Dat soort dingen zeg maar.
Naccers zijn Gewoon goeie mensen!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:33 schreef SJDJ1984 het volgende:
Hoolies zijn vaak wel hele lieve mensen.
Zelfs mijn NAC-hoolie is eigenlijk gewoon heel lief.
Oh, het gaat over Oranje. In dat geval:quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oranje kleding, impulsaankopen van voetbalshirts, opeens menen verstand van voetbal te hebben. Dat soort dingen zeg maar.
De vuile hooligan!quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:47 schreef Alicey het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |