En dat kun je gewoon van je haspel-slang afsnijden natuurlijkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:54 schreef Wokkel het volgende:
Moet je inderdaad een stukje slang van een halve meter hebben om het aan te sluiten aan de buitenkraan.
Want je mist die 50 cm aan je slang? Je ziet er niets vanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:57 schreef Jape het volgende:
Ja zo had ik het ook bedacht, toch zonde van je mooie haspelslang.
Of even langs aquarium/vijverzaak, die verkopen vaak slang per meterquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:57 schreef Jape het volgende:
Wel raar dat dat dus *nergens* vermeld staat, dat wordt gewoon als bekend verondersteld.
Eens even rondvragen of er nog iemand wat heeft liggen in de buurt
Je kan ook een tweede haspel kopen, en dan gebruik je die slang om die andere haspel mee aan te sluiten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:57 schreef Jape het volgende:
Wel raar dat dat dus *nergens* vermeld staat, dat wordt gewoon als bekend verondersteld.
Eens even rondvragen of er nog iemand wat heeft liggen in de buurt
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:08 schreef Anneloortje het volgende:
Ik heb deze ook en hij is zo lang dat hij best een stukje missen kan.
De oplossing staat gewoon op het plaatje in de OPquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:26 schreef exlurker het volgende:
Gardena heeft ook hier een oplossing voor:
alleen ontbreekt daar het stukje slang of je moet de slang van je haspel gaan inkortenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:27 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
De oplossing staat gewoon op het plaatje in de OP
Wat de meest logische oplossing voor het probleem zou zijn, zonder dat je daarvoor inlevert op gebruiksgemak.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:30 schreef exlurker het volgende:
[..]
alleen ontbreekt daar het stukje slang of je moet de slang van je haspel gaan inkorten
Das idd beter ik heb ook net iets te weinig ruimte en daardoor schiet hij soms los.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:34 schreef ueberduitser het volgende:
is 50cm trouwens niet een beetje kort? Ik heb zelf een stuk eraan van ruim 1,5 meter, heb ik een beetje speelruimte waar ik de haspel neer zet.
Om dat je zo aandringt, heb ik het plaatje in de OP nog maar eens bekeken en wat jij wil lukt niet, er ontbreekt namelijk nog een slangkoppeling .quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:31 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Wat de meest logische oplossing voor het probleem zou zijn, zonder dat je daarvoor inlevert op gebruiksgemak.
Die 50 cm mis je niet op 20 meter slang, hoor.
Dat valt dan weer mee, die zijn er wel bijgeleverd, staan alleen niet op dit plaatjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:37 schreef exlurker het volgende:
[..]
Om dat je zo aandringt, heb ik het plaatje in de OP nog maar eens bekeken en wat jij wil lukt niet, er ontbreekt namelijk nog een slangkoppeling .
Voor dat slukje slang van 50 cm heb je wel twee koppelingen nodig om je slan op het haspel en de kraan te kunnen aansluiten
Goede tipquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:34 schreef ueberduitser het volgende:
is 50cm trouwens niet een beetje kort? Ik heb zelf een stuk eraan van ruim 1,5 meter, heb ik een beetje speelruimte waar ik de haspel neer zet.
Kijk, dat is een goeie reply. Helemaal niet gezien dat ze dat ook in het assortiment hebben!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:26 schreef exlurker het volgende:
Gardena heeft ook hier een oplossing voor:
GARDENA aansluitgarnituur (00708-20)
Voor aansluiting van een slangenwagen/-houder op de waterkraan.
150 cm Comfort-slang 13 mm (1/2”), compleet met Original GARDENA System onderdelen: 1 x art.nr. 901, 2 x art.nr. 915.
EAN4078500070805
hier ook rond de 1.5 tot 2 meterquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:33 schreef lezzer het volgende:
[..]
Goede tip![]()
Ik heb iets van 1,5 meter en dat vind ik al te kort, dus ik zou minimaal dat pakken.
ik heb er een stukkje slang van minstens 10 meter aan zitten, maar ik moet dan ook met de hele slang door het huis, omdat ik (nog) geen buitenkraan hebquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:34 schreef ueberduitser het volgende:
en voor die 10 meter heb je weer een haspel zeker?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:17 schreef oppertukker het volgende:
[..]
ik heb er een stukkje slang van minstens 10 meter aan zitten, maar ik moet dan ook met de hele slang door het huis, omdat ik (nog) geen buitenkraan heb
hm.. mischien maar zo`n ding halen bij de lidlquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:45 schreef TheOneAndOnly het volgende:
deze week bij de lidl in de aanbieding, 20 meter tuinslang voor 10 euro... volgens mij nog incl koppelingen ook.... moet toch lang zat zijn....
http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_14314.htm
ik heb ook zo een haspel, gewoon een meter afsnijden, merk je toch niks van, je kunt je haspel dan ook weer een meter verder zetten dus qua maximale lengte maakt het geen reet uit al zou je hem op 10 meter afsnijden, dan heb je nog steeds 20 meter slang, alleen kan je 1 deel dan fatsoenlijk oprollen en het andere deel moet je met de hand doen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |