quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nu wilt hij dat ik hem verliefd maak !!!
En uit eten bij Snackbar 't Hoekje natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:05 schreef Armageddon het volgende:
En wat ga je dan doen op je trouwdag? Beetje ketsen?
Beffen A het jaar weer is om.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:05 schreef Armageddon het volgende:
En wat ga je dan doen op je trouwdag? Beetje ketsen?
Neehoor ,20 zeteltjes ofzo. Niet meeregeren maar nog 4 jaar bouwen aan een miljoenen publiekquote:
een beetje die SPstemmers bekijkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou ja, beter dan thuis voor de deur zitten op een witte plastic stoel.
Om mij heen wonen alleen extreme moslims die niet mogen stemmen van de imam.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:02 schreef Joene het volgende:
een beetje die SPstemmers bekijken
Dat vinden die alu-hoedjes juist van de stemcomputer.quote:
Alsof het hacken van een stemcomputer makkelijker is ten opzichte van het verkeerd tellen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:25 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat vinden die alu-hoedjes juist van de stemcomputer.
Bij mij stonden er alleen een paar Chinese hangbejaarden verlekkerd naar een keeshondje te kijken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:39 schreef Armageddon het volgende:
Ik wilde VVD gaan stemmen maar een stel rellende finnen voor het stemburo heeft mij twee keer doen stemmen op Geert.
ik ben trots op je -2 voor de vvdquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:39 schreef Armageddon het volgende:
Ik wilde VVD gaan stemmen maar een stel rellende finnen voor het stemburo heeft mij twee keer doen stemmen op Geert.
LOL!quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bij mij stonden er alleen een paar Chinese hangbejaarden verlekkerd naar een keeshondje te kijken.
Want anders zwaait er wat natuurlijk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:48 schreef Joene het volgende:
Ze is het gewoon eens met al zijn beslissingen JK
Weet ik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:53 schreef Armageddon het volgende:
Klopt. M'n vriendin roeleert de pan uit.
Of ik ben gewoon te lui om zelf naar de stembus te gaanquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moet jouw vrouw trouwens ook 2 meter achter je lopen op straat, A?
Aangezien ze blijkbaar in ieder geval geen eigen mening lijkt te mogen hebben over stemmen.
Maar je vindt het blijkbaar wel prima dat-ie jouw stem wijzigt omdat-ie bang is geworden omdat er een paar mensen met Noord-Afrikaans uiterlijk voor het stembureau stonden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:35 schreef Foxy-lady het volgende:
Of ik ben gewoon te lui om zelf naar de stembus te gaan
Ze stonden er niet alleen, ze scholden iedereen die kwam stemmen verrot. Ophoeren met dat pleurisvolk. Zoals Geert zegt, Je boeltje oppakken en moven!quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Maar je vindt het blijkbaar wel prima dat-ie jouw stem wijzigt omdat-ie bang is geworden omdat er een paar mensen met Noord-Afrikaans uiterlijk voor het stembureau stonden.
Ja, Amsterdam is blijkbaar zo ongeveer ondergelopen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:46 schreef Joene het volgende:
Weer Aalarm ?
Kennelijk bijna 12% uit ons dorp waar slechts 1,5% niet Westerse allochtonen wonen (officieel getal). Meeeeeeeeeeeeen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:50 schreef n00cL30n het volgende:
En en en..... Wie heeft er nog meer Geert gestemd?
Ja leuk VVD en PVDA Die komen er samen wel uit met wat splinterpartijtjes als droeviglinks en de meelooppartij d66.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Precies, de twee grootsten moeten nu de klus gaan klaren.
Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:37 schreef Joene het volgende:
Whehehe die JK die gebruikt geen baggerlayout
Je moet eens een keer een week bij mij komen logeren. Dan lul je wel anders.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:51 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Kennelijk bijna 12% uit ons dorp waar slechts 1,5% niet Westerse allochtonen wonen (officieel getal). Meeeeeeeeeeeeen.
Nederland is niet meer te redden, bekrompen kutlandje ook.. Allemaal 2 plasma schermen, 3 x per jaar op vakantie, leaseauto voor de deur, boodschappen doen bij de AH, maar gut gut wat hebben we het slecht dankzij de buitenlanders. Bah. Ben er echt ff klaar mee.
of in Den Oever met 1 zo een zwarte in het hele dorp.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je moet eens een keer een week bij mij komen logeren. Dan lul je wel anders.
Als er iemand dit plaatje verdient, ben jij het:quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Mogguh!
KungLung zoals ze in taiwan zeggen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als er iemand dit plaatje verdient, ben jij het: [ afbeelding ].
Volgens mij kan je dinosaurus best eten. Net zoiets als kikkerbilletjes alleen heb je er een tikkie grotere kluif aan.quote:
Nou ik heb een uurtje of 8 min of meer geslapen/gedoezeld. Filmpje gekeken, dus op zich aardig, maar ik begin nu wat suf te worden (om niet heel hip jetlag te zeggen)quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:02 schreef Joene het volgende:
Heb je die vlucht vanuit dat pleuris China een beetje doorstaan ?
Ik wil maar gewoon weer zo snel mogelijk in een normaal ritme komen. Morgen gewoon weer werken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:08 schreef Joene het volgende:
Ahja , gewoon 3 blikken redbull , en je ken er weer ff tegen !
Vanavond 23:00 bedoel jequote:Op donderdag 10 juni 2010 11:11 schreef Joene het volgende:
Dat zeg ik redbull of koffie opblijven tot vanavond 21 uur en morgen idd lekker werken !
Ook voor jou twee dino's voor je post:quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:06 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat een onbestemd gevoel vandaag. Ontzettend blij dat we eindelijk van Balkenende zijn verlost, ontzettend triest dat Geert 24 zetels heeft gekregen. Kennelijk zijn we toch een heel dom land. In ieder geval woon ik niet in de domste provincie van NL. In vrijwel elke gemeente van Limburg is de PVV de grootste.Nooit geweten dat daar veel moslims wonen.
Ik zie die hele dino's niet...quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ook voor jou twee dino's voor je post: [ afbeelding ][ afbeelding ].
Ik zeg het is een glorieuze dag.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:06 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat een onbestemd gevoel vandaag. Ontzettend blij dat we eindelijk van Balkenende zijn verlost, ontzettend triest dat Geert 24 zetels heeft gekregen. Kennelijk zijn we toch een heel dom land. In ieder geval woon ik niet in de domste provincie van NL. In vrijwel elke gemeente van Limburg is de PVV de grootste.Nooit geweten dat daar veel moslims wonen.
"New decade" toen ik 'm selecteerde, maar nu gewoon "nieuwe lay-out". Inderdaad een alpha versie. Werkt heel fijn.quote:
Jammer dat het zo regent door de opwarming van de aarde door alle moslimimmigranten, maar anders was het een mooie dag geweest om je spijkerlaarzen aan te trekken en een lekker potje te gaan marcheren door de binnenstad.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zeg het is een glorieuze dag.
Ik heb hem teruggezet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:36 schreef NJ het volgende:
"New decade" toen ik 'm selecteerde, maar nu gewoon "nieuwe lay-out". Inderdaad een alpha versie. Werkt heel fijn.
De preview ziet er goed uit inderdaad, zo op het eerste oog al stukken beter dan de bagger.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:36 schreef NJ het volgende:
"New decade" toen ik 'm selecteerde, maar nu gewoon "nieuwe lay-out". Inderdaad een alpha versie. Werkt heel fijn.
Ah alweer een verkapte godwinquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jammer dat het zo regent door de opwarming van de aarde door alle moslimimmigranten, maar anders was het een mooie dag geweest om je spijkerlaarzen aan te trekken en een lekker potje te gaan marcheren door de binnenstad.
Dit dus een zege , mn dorpje blijft vrij van moslimsquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zeg het is een glorieuze dag.
Sarcasme werkt niet zo goed op jou, hè?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah alweer een verkapte godwinHet begint een beetje treurig te worden.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Sarcasme werkt niet zo goed op jou, hè?
Die andere topics staan niet in ONZ, ventje.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:47 schreef Swetsenegger het volgende:Ja alsof het sarcasme is. Ik heb de rest van je posts in andere topics ook gezien, jankzak.
Mjah ik word er alleen een beetje moe van dat je bij deze 'tolerante' linkse mensen op zijn best 'dom' en op zijn slechtst 'kankernazi' bent omdat je een andere politieke voorkeur hebt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:50 schreef Joene het volgende:
Maar Swets , jij en ik hebben gewoon lekker meegestemd !
Ja de post van UI-dinges is ook echt een ONZ post ja. flikker toch op. Beetje bijdehand doen en gaan terugkrabbelen onder het mom van 'onz' als je tegengas krijgt?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die andere topics staan niet in ONZ, ventje.
Laat je toch niet zo op de kast jagen en relax een beetje, mên.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja de post van UI-dinges is ook echt een ONZ post ja. flikker toch op. Beetje bijdehand doen en gaan terugkrabbelen onder het mom van 'onz' als je tegengas krijgt?
Ventje
ik vertelde op mn werk (200+ turken /marokkanen) dat ik pvv had gestemdquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah ik word er alleen een beetje moe van dat je bij deze 'tolerante' linkse mensen op zijn best 'dom' en op zijn slechtst 'kankernazi' bent omdat je een andere politieke voorkeur hebt.
Ja was allemaal maar een grapje toch. Kom nog een paar 'lachsmileys' om te laten zien hoe grappig je ben. Tyf gewoon lekker op met je nazi vergelijkingen en je gejank.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Laat je toch niet zo op de kast jagen en relax een beetje, mên.
Hoe kom je erbij dat ik tolerant ben?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Mjah ik word er alleen een beetje moe van dat je bij deze 'tolerante' linkse mensen op zijn best 'dom' en op zijn slechtst 'kankernazi' bent omdat je een andere politieke voorkeur hebt.
Daar kom ik helemaal niet bij. Het is wel duidelijk dat je dat niet ben.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik tolerant ben?
Fijn dat die misvatting dan uit de lucht is. Mensen met een andere mening zijn gewoon dom naar mijn mening.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Daar kom ik helemaal niet bij. Het is wel duidelijk dat je dat niet ben.
Gelukkig kun jij wél uitstekend koel blijven als je een beetje tegengas krijgt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja was allemaal maar een grapje toch. Kom nog een paar 'lachsmileys' om te laten zien hoe grappig je ben. Tyf gewoon lekker op met je nazi vergelijkingen en je gejank.
Dank je.quote:
Zoals gezegd ben ik vandaag al minimaal voor dom en verder vooral voor xenofoob en nazi uitgemaakt. hoezoe 'beetje'? Tief gewoon op met je kutvergelijkingen en hou op met je gejank als de uitslag van de verkiezingen je niet aanstaan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gelukkig kun jij wél uitstekend koel blijven als je een beetje tegengas krijgt.
Je bedoelt de VVD het alleenrechtquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik hoop dat we eindelijk eens een zakenkabinet krijgen, JK, waarbij over belangrijke ingebrachte onderwerpen dan eindelijk eens een echt inhoudelijke discussie kan plaatsvinden en waarbij de Tweede Kamer dan echt democratisch een stem uitbrengt op het voorstel dat het best beargumenteerd is. Maar dat blijft natuurlijk een utopie.
Volgens mij is iedereen aan het janken, de linkse stemmers omdat er misschien een rechts kabinet komt, de PVVstemmers omdat er misschien een Paars kabinet komt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:20 schreef Joene het volgende:
Links moet niet janken, die hadden gewoon 10 stemmen meer moet geven aan Job dan had die ook 31 of ms 32 zetels gehad. Hadden we lekker 4 jaar lang social economisch nieuwe medelanders binnengehaald.
Nee, ik bedoel een zakenkabinet. Waarschijnlijk kom je dan terecht op het D'66 programma na alle Tweede Kamer debatten.quote:
Ik kan niet wachten op de eerste proefballonnetjes.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:32 schreef Joene het volgende:
Gelukkig acht ik de kans op rechts een stuk groter.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik had een geheel andere associatie, JK. Iets met jesters.
Was R&D?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:35 schreef Swetsenegger het volgende:
En systeembeheerders die zich met R&D gaan bemoeien moeten ze een nekschot geven.
Onderzoek en Ontwikkeling.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:35 schreef Tally het volgende:
Was R&D?
Die moet je duwen. Van de Dom!quote:
En dichter in de buurt bij die chinezen!quote:
Bedanktquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Okay, dan geef ik bij afslag Den Oever nog wel wat extra gas.
Valt wel mee denk ik vanmiddag is ergerder.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Morgen eerst maar eens de boot zien te halen, wordt natuurlijk weer feest in Harlingen.
Mêh, vorig jaar ging ik ook op de eerste zaterdag, was toch best druk!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:30 schreef Joene het volgende:
Valt wel mee denk ik vanmiddag is ergerder.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:32 schreef Joene het volgende:
ik had pots zonder zo een potsicoon.
Volgens mij zit-ie nu een kopje thee te drinken bij Bea.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoi! Heeft de Grote Blonde Leider de Koran al verboden?
Nee nog niet maar hij zal binnenkort de turkenkapelletjes in nederland wel sluiten hoop ik.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoi! Heeft de Grote Blonde Leider de Koran al verboden?
ik dacht Turkse Thee.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien wel gemaakt met het oude zakje van Job, whehehehehehe.
Daar zie ik Bea wel voor aan, zulke garpjes.
Koffie. Zwart.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Volgens mij zit-ie nu een kopje thee te drinken bij Bea.
Niet met Melk , anders is het niet blank.quote:
Koffie met melk is voor mietjes en de Grote Blonde Leider is alles behalve homo natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Niet met Melk , anders is het niet blank.
Dat is denk ik de melk voor die linkse.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nêh, dan eerder een lekker glas blanke, zure karnemelk.
Nee mên, wij drinken alleen maar soyamelk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:51 schreef Joene het volgende:
Dat is denk ik de melk voor die linkse.
Alternatief als in: voor de goedverdienende blanke uit Amsterdam, ja.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:54 schreef Joene het volgende:
ohja dat was ik ff vergeten....![]()
IK snap nu ook weer wat je op oerol doet , alternatief feest
Nee blanke vla natuurlijkquote:
Extra White = Engels = buitenlands = allochtonisch = islam = onrein = slecht.quote:
Das jammer. De koelkast staat er vol mee op het moment!quote:
Snel opeten, voordat de Wilders Sicherheitspozilei langskomt!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:42 schreef Tally het volgende:
Das jammer. De koelkast staat er vol mee op het moment!
En een dikke reet J.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Snel opeten, voordat de Wilders Sicherheitspozilei langskomt!
Geeft niks Tal !quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gadver, fruit, wat ben jij voor een linkse hippievitamineneter?
Mêh, als het er een beetje strak uitziet, vind ik het nog wel te pruimen (whehehe), maar van die bottenzakken waar je xylofoon kan spelen op de ribben, dat hoeft voor mij niet.quote:
Dat heet slankquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mêh, als het er een beetje strak uitziet, vind ik het nog wel te pruimen (whehehe),
Net als aambeien!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Pruimen zijn gewoon Hollandsch Fruit
Wat al de verwachting was, wat-ie tegen Bea heeft gezegd.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:02 schreef Joene het volgende:
Wat gaat Cohen zeggen in die persconferentie ?
Van de week zag ik hier op het forum een foto van een druipende pruim waarvan ik zoiets had: Als ik zulke schaamlippen had dan had ik er de schaar in gezet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Van die ronde dikke billen met zo'n druipende pruim ertussenBeter dan die scharminkelige chineesjes.
Zo tot de knie ?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Van de week zag ik hier op het forum een foto van een druipende pruim waarvan ik zoiets had: Als ik zulke schaamlippen had dan had ik er de schaar in gezet.
Zoiets ja. Ik zou er geen natte knieën van krijgenquote:
Kweenie meer. Iets met verdringen enzo.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wie postte die spatlappen eigenlijk, T?
Nu ben ik ook best van de kutjes enzo.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, nouja, ik heb zo mijn vermoedens...
*verder geheimzinnig gaat doen*
Ik ben blank Swetsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heeeeel even dacht ik dat het een besmeurd kutje was....
Ik moest naar beneden scrollen en zag eerst dat bruine.....quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Heeeeel even dacht ik dat het een besmeurd kutje was....
Hij smaakte idd goed JK!quote:
Wrom nie? Ik mag graag naar besmeurde kutjes kijken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:59 schreef Tally het volgende:
En ik ga toch niet mijn besmeurde kutje op twitpic zetten
Omdat het dan op Twitter terecht komt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wrom nie? Ik mag graag naar besmeurde kutjes kijken.
Dan maak je toch gewoon een #besmeurdkutje aan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:01 schreef Tally het volgende:
Omdat het dan op Twitter terecht komt.
Waar ook mijn moeder wel eens mee leest
Ow nou, dan upload je je besmeurde kutje naar photobucket, og gewoon rechtstreeks in mijn mailquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat het dan op Twitter terecht komt.
Waar ook mijn moeder wel eens mee leest
Ze had dr nieuwe foon binnen. En wilde er ook tikker op!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:04 schreef Joene het volgende:
Oh dat is best kut als je ma je tweets volgt.
Dan zijn die kutjes ook geen kutjes meer maar ontplofte en/of uitgelebberde mollen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:29 schreef Tally het volgende:
Sommige besmeurde kutjes worden moeder!
Mja...
Ik heb geen foto van mijn besmeurde kutje
LALALALALALA DAT HEB IK NIET GEHOORD LALALALALALALAquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan zijn die kutjes ook geen kutjes meer maar ontplofte en/of uitgelebberde mollen.
Mijn moeder heeft bekkenbodeminstabiliteitstraining gegeven, dus meid, ik kan je verhalen vertellen, ojojoj.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:32 schreef Tally het volgende:
LALALALALALA DAT HEB IK NIET GEHOORD LALALALALALALA
Die trainingen heb ik gehadquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft bekkenbodeminstabiliteitstraining gegeven, dus meid, ik kan je verhalen vertellen, ojojoj.
Da was ook mijn grapje J.quote:
Hebben ze er ook een rapport over geschreven ?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Bij mijn vrouw kwam volgens mij op een gegeven moment zelfs de schoonmaker van het Erasmus MC even een inwendige echo maken, daar hebben echt 300 man naar d'r doosch staan staren.
Als je maar zon meeneemt!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:50 schreef Joene het volgende:
Ben je lekker mee heb je verkansie , komt ik langs
Japan en Kameroen.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Voetbal is niet iets waar ik me mee bezig hou, NJ. Het is een sport voor mietjes. Maar goed, tegen Denemarken dus. Met wie zitten we nog meer in de groep?
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:39 schreef UIO_AMS het volgende:
Wordt Der Swets nu weer kwaad op me omdat ik alle voetballers mietjes vind? Dat ik weer niet tolerant ben?
Homo.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Voetbal is niet iets waar ik me mee bezig hou, NJ. Het is een sport voor mietjes. Maar goed, tegen Denemarken dus. Met wie zitten we nog meer in de groep?
En bier drinken is voor kneuzen, NJ.quote:
Toch wel jammer dat er geen overwegend moslim-land bij Denemarken en ons in de groep zit.quote:
Je vergeet nog de toevoeging intolerant.quote:
Tuurlijk niet. We moeten wel lief blijven voor elkaar.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je vergeet nog de toevoeging intolerant.
Ja dan kon je iemand in elkaar meppen onder het mom van voetbal hooligans.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Toch wel jammer dat er geen overwegend moslim-land bij Denemarken en ons in de groep zit.
Wie is er nou homo, met je 'lief'? Ga maar lekker vanaf je bank, lurkend aan een pijpje, happend in een gehaktstaaf, kijken naar 22 jongens in korte broekjes die zwetend in een wei met balletjes spelen.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:54 schreef NJ het volgende:
Tuurlijk niet. We moeten wel lief blijven voor elkaar.
Nazi!!quote:Op maandag 14 juni 2010 10:39 schreef UIO_AMS het volgende:
Wordt Der Swets nu weer kwaad op me omdat ik alle voetballers mietjes vind? Dat ik weer niet tolerant ben?
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:58 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wie is er nou homo, met je 'lief'? Ga maar lekker vanaf je bank, lurkend aan een pijpje, happend in een gehaktstaaf, kijken naar 22 jongens in korte broekjes die zwetend in een wei met balletjes spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |