quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nu wilt hij dat ik hem verliefd maak !!!
En uit eten bij Snackbar 't Hoekje natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:05 schreef Armageddon het volgende:
En wat ga je dan doen op je trouwdag? Beetje ketsen?
Beffen A het jaar weer is om.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:05 schreef Armageddon het volgende:
En wat ga je dan doen op je trouwdag? Beetje ketsen?
Neehoor ,20 zeteltjes ofzo. Niet meeregeren maar nog 4 jaar bouwen aan een miljoenen publiekquote:
een beetje die SPstemmers bekijkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou ja, beter dan thuis voor de deur zitten op een witte plastic stoel.
Om mij heen wonen alleen extreme moslims die niet mogen stemmen van de imam.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:02 schreef Joene het volgende:
een beetje die SPstemmers bekijken
Dat vinden die alu-hoedjes juist van de stemcomputer.quote:
Alsof het hacken van een stemcomputer makkelijker is ten opzichte van het verkeerd tellen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:25 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat vinden die alu-hoedjes juist van de stemcomputer.
Bij mij stonden er alleen een paar Chinese hangbejaarden verlekkerd naar een keeshondje te kijken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:39 schreef Armageddon het volgende:
Ik wilde VVD gaan stemmen maar een stel rellende finnen voor het stemburo heeft mij twee keer doen stemmen op Geert.
ik ben trots op je -2 voor de vvdquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:39 schreef Armageddon het volgende:
Ik wilde VVD gaan stemmen maar een stel rellende finnen voor het stemburo heeft mij twee keer doen stemmen op Geert.
LOL!quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bij mij stonden er alleen een paar Chinese hangbejaarden verlekkerd naar een keeshondje te kijken.
Want anders zwaait er wat natuurlijk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:48 schreef Joene het volgende:
Ze is het gewoon eens met al zijn beslissingen JK
Weet ik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:53 schreef Armageddon het volgende:
Klopt. M'n vriendin roeleert de pan uit.
Of ik ben gewoon te lui om zelf naar de stembus te gaanquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moet jouw vrouw trouwens ook 2 meter achter je lopen op straat, A?
Aangezien ze blijkbaar in ieder geval geen eigen mening lijkt te mogen hebben over stemmen.
Maar je vindt het blijkbaar wel prima dat-ie jouw stem wijzigt omdat-ie bang is geworden omdat er een paar mensen met Noord-Afrikaans uiterlijk voor het stembureau stonden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:35 schreef Foxy-lady het volgende:
Of ik ben gewoon te lui om zelf naar de stembus te gaan
Ze stonden er niet alleen, ze scholden iedereen die kwam stemmen verrot. Ophoeren met dat pleurisvolk. Zoals Geert zegt, Je boeltje oppakken en moven!quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Maar je vindt het blijkbaar wel prima dat-ie jouw stem wijzigt omdat-ie bang is geworden omdat er een paar mensen met Noord-Afrikaans uiterlijk voor het stembureau stonden.
Ja, Amsterdam is blijkbaar zo ongeveer ondergelopen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:46 schreef Joene het volgende:
Weer Aalarm ?
Kennelijk bijna 12% uit ons dorp waar slechts 1,5% niet Westerse allochtonen wonen (officieel getal). Meeeeeeeeeeeeen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:50 schreef n00cL30n het volgende:
En en en..... Wie heeft er nog meer Geert gestemd?
Ja leuk VVD en PVDA Die komen er samen wel uit met wat splinterpartijtjes als droeviglinks en de meelooppartij d66.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Precies, de twee grootsten moeten nu de klus gaan klaren.
Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:37 schreef Joene het volgende:
Whehehe die JK die gebruikt geen baggerlayout
Je moet eens een keer een week bij mij komen logeren. Dan lul je wel anders.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:51 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Kennelijk bijna 12% uit ons dorp waar slechts 1,5% niet Westerse allochtonen wonen (officieel getal). Meeeeeeeeeeeeen.
Nederland is niet meer te redden, bekrompen kutlandje ook.. Allemaal 2 plasma schermen, 3 x per jaar op vakantie, leaseauto voor de deur, boodschappen doen bij de AH, maar gut gut wat hebben we het slecht dankzij de buitenlanders. Bah. Ben er echt ff klaar mee.
of in Den Oever met 1 zo een zwarte in het hele dorp.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je moet eens een keer een week bij mij komen logeren. Dan lul je wel anders.
Als er iemand dit plaatje verdient, ben jij het:quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Mogguh!
KungLung zoals ze in taiwan zeggen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als er iemand dit plaatje verdient, ben jij het: [ afbeelding ].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |