Ja, dit moet weer zo.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:56 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Nou nou nou kan dit niet ietsje aardiger?
Moet dit nu weer zo?
Kutnijd?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:54 schreef Copycat het volgende:
TS denkt echt dat ze het geilste cadeau voor mannen is. Vandaar dat er niet geneukt wordt.
Vandaar ook dat die vent haar in duidelijke bewoordingen zegt eens wat geiler te worden, zodat ie gaat hunkeren naar die droge grot.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:54 schreef Copycat het volgende:
TS denkt echt dat ze het geilste cadeau voor mannen is. Vandaar dat er niet geneukt wordt.
Vandaar ook dat die vent haar in duidelijke bewoordingen zegt eens wat geiler te worden, zodat ie gaat hunkeren naar die droge grot.
Volgensmij werkt de aardige aanpak bij TS niet echt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:56 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nou nou nou kan dit niet ietsje aardiger?
Moet dit nu weer zo?
Ligt het er zo dik bovenop?quote:
Ik weet het :-) Maar ik vind het zo zonde van dit komische topic om al die negatieve reacties te moeten lezen...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:57 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Ach Angelken, ik kan wel tegen een stoteken hoor ! :-)
Ik hoop dan maar dat dit niet echt is, anders is het niet zo komisch eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:00 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ik weet het :-) Maar ik vind het zo zonde van dit komische topic om al die negatieve reacties te moeten lezen...
het loopt zo heerlijk door zonder nml.
Ik snap sowieso niet waarom TS dit topic geopend heeftquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgensmij werkt de aardige aanpak bij TS niet echt.
Hey, daar zeg je wat.. Daarbij hebben we eindelijk iets wat min of meer lijkt op een stormlooptopic inquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:54 schreef Copycat het volgende:
Werd ze maar eens serieus genomenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hey, daar zeg je wat.. Daarbij hebben we eindelijk iets wat min of meer lijkt op een stormlooptopic in
R&P.. Verder is dit niet serieus te nemen natuurlijk. En TS al helemaal niet.
TopicStarter = TS = Gijquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:03 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Zeg mannekes, eens een vraagsken ... TS ? Ben ekik da ? :-)
Een TuttifruttiSapken ! :-)
Typisch wijven, altijd maar zagen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:02 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Ach ja Angelken, dat is 't leven he !
Gewoon altijd maar doordoen !
Als ik u aan 't pijpen ben en gij begint plots te zagen ga ik toch ook niet stoppen he ? haha ;-)
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:02 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Ach ja Angelken, dat is 't leven he !
Gewoon altijd maar doordoen !
Als ik u aan 't pijpen ben en gij begint plots te zagen ga ik toch ook niet stoppen he ? haha ;-)
Dan moet ge wel 'Vlamingske' zeggen.. Anders geloven die stomme Ollanders niet da ge écht nen Vlaming bent he? Awel zulle.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:05 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Ha ! Allez, ik ga nog een slim belgske worden ! :-)
Ja, ze zijn superlekker en ik ken een heeeeeeeeeeeeele lekkere, wanneer kan ik hem komen voorstellen???quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:10 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Jaja ik ben een echte ! :-) ... maar kom beetje babbelen bij jullie ... daar zijn jullie goed in ! :-)
Mijn ex was trouwens een hollander ... hmmmmmmmmmmmm zaaaaaaaaaaaaalig was dat ! Ja, jullie mannen kunnen er wel wat van he ! :-)
Sssssssst ! Beter dan de belgskes ! ;-)
Da komt door die Hollandse smulsmeerkaas he? Hmmmmmm...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:10 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Jaja ik ben een echte ! :-) ... maar kom beetje babbelen bij jullie ... daar zijn jullie goed in ! :-)
Mijn ex was trouwens een hollander ... hmmmmmmmmmmmm zaaaaaaaaaaaaalig was dat ! Ja, jullie mannen kunnen er wel wat van he ! :-)
Sssssssst ! Beter dan de belgskes ! ;-)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |