Ik had 'm anders gewoon gratis met abo verlenging. Simlock vrij via 2Call, overigens wel een N8 met Duitse productcode, maar tot op heden geen 'last' van gehad.quote:
Valt me. Ik merk er niet zo heel veel van op die landscape dialer na. Het zijn vooral kleine tweaks las ik ergens. PR2.0 zou dé update moeten worden ergens dit jaar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:14 schreef Gitaarmat het volgende:
Maar de update geeft behoorlijk wat verbeteringen dus.
Wat is erquote:Op zondag 27 februari 2011 23:38 schreef Iemand91 het volgende:
Een vriend van mij heeft de N8 en ik zoek nu voor hem een HDMI kabel voor de TV (bijgeleverde kabel is een beetje), maar welk type hdmi is dat op het toestel zelf?
Het is male naar female. TV's accepteren male, dus dat is niet echt handig. Maar weet jij ook het antwoord op m'n vraag?quote:
Koop een HDMI kabel van 3 euro bij DealExtreme en sluit 'm aan op het meegeleverde kabeltje. Probleem opgelost.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:24 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Het is male naar female. TV's accepteren male, dus dat is niet echt handig. Maar weet jij ook het antwoord op m'n vraag?
Dat was ik van plan, maar ik kan ook net zo goed een kabel nemen die direct van tv-> gsm gaat. Dan moet ik het type natuurlijk wel weten.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Koop een HDMI kabel van 3 euro bij DealExtreme en sluit 'm aan op het meegeleverde kabeltje. Probleem opgelost.
Ik kan alleen voor de C7 spreken, maar mijn antenne vind ik wel ok, in welk opzicht bedoel je dit?quote:
Idd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 08:31 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik kan alleen voor de C7 spreken, maar mijn antenne vind ik wel ok, in welk opzicht bedoel je dit?
Snelle GPS fix?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |