Vertel vertel! pluspunten? minpunten?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:31 schreef ...sv... het volgende:
[..]
ja hier! veel beter dan verwacht moet ik zeggen.
Hier het zelfde. Heb de zilveren. Veel sneller dan welke andere Nokia. Foto's zijn echt super! Toestel ligt lekker in de hand. En alles wat ik wil werk er in een keer op.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:31 schreef ...sv... het volgende:
[..]
ja hier! veel beter dan verwacht moet ik zeggen.
Da's een N8 met keyboard, wordt het niet veel beter op.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:27 schreef Mandal het volgende:
N8 word door menig mensen afgekraakt. E7 lijkt me veel toffer.
[ afbeelding ]
Heb je ze ook vergeleken met een modern toestel ?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:33 schreef SuperWeber het volgende:
Ik twijfel tussen de N8 en de C7, ik heb beide in mijn handen gehad vandaag (werkend), ik moet toegeven dat ik erg positief ben over deze telefoons. (...)
Hahaha.quote:Op zondag 14 november 2010 10:40 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Heb je ze ook vergeleken met een modern toestel ?
Over het algemeen zijn dat het type mensen die je het minst serieus moet nemenquote:
Nee, niet echt. Zolang mensen zoals jij troep van Nokia blijven kopen moeten mensen zoals ik zorgen dat bepaalde applicaties op die bagger draaien en daar word je niet vrolijk van.quote:
"Mensen als jij"quote:Op zondag 14 november 2010 15:10 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Zolang mensen zoals jij troep van Nokia blijven kopen moeten mensen zoals ik zorgen dat bepaalde applicaties op die bagger draaien en daar word je niet vrolijk van.
Nokia is geen troep.quote:Op zondag 14 november 2010 15:10 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Zolang mensen zoals jij troep van Nokia blijven kopen moeten mensen zoals ik zorgen dat bepaalde applicaties op die bagger draaien en daar word je niet vrolijk van.
alleen die premium werkt volgens mij ook mobielquote:Op zondag 14 november 2010 13:09 schreef Gitaarmat het volgende:
Werkt Spotify (open versie) ook op de N8?
Ennn...wat moet ik dan kopen? Wilde eerst een C6, maar die blijkt de hele dag vast te lopen. N8 leek me een aardig alternatief, maar ook daar is veel gezeik mee. De Galaxy S heeft wel fijne features, maar vind ik in vergelijking met de C6 en N8 lilluk. En eigenlijk wil ik er gewoon een toetsenbord op...quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:42 schreef Trafasi het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)tel_toe__.html?p=2,2
Geen N8 voor mij... Nokia laat het toch echt afweten de laatste tijd
Sjah, dat is de eeuwenoude vraag he... Desire HD, of met toetsenbord Desire Z?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:38 schreef vigier het volgende:
[..]
Ennn...wat moet ik dan kopen? Wilde eerst een C6, maar die blijkt de hele dag vast te lopen. N8 leek me een aardig alternatief, maar ook daar is veel gezeik mee. De Galaxy S heeft wel fijne features, maar vind ik in vergelijking met de C6 en N8 lilluk. En eigenlijk wil ik er gewoon een toetsenbord op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |