Symbian^3! Niet zomaar Symbianquote:Op donderdag 30 september 2010 13:28 schreef Dubbeldrank het volgende:
Mooie telefoon, helaas met Symbian.
Ik heb een hele serie screenshots gezien van Symbian 3, had even het gevoel dat ik weer in 2002 zat. Het interface is in mijn ogen zwaar gedateerd, zeker als je ziet wat voor mooie dingen er allemaal gemaakt worden tegenwoordig. Dat Sony nu ook van Symbian afstapt zegt wel genoeg. Het design van de telefoon is prima, al zou ik hem liever zien met Android of Nokia's speeltje MeeGo.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Symbian^3! Niet zomaar Symbian
Weet ik niet, zou wel tof zijn.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:35 schreef Athlon64x het volgende:
Kan je hier nou later nog upgraden naar Meego?
Nee, bij de iphone maken ze het contrast hoge in de software.. maar daardoor worden de kleuren wel heel overdreven.. Kijk maar eens naar de muren van gebouwen.. en het rood van de reclame borden... sorry, maar dat is niet beter.. maar overdreven.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:04 schreef junkiexp het volgende:
Hmm, die Iphone 4 lijkt wel beter foto's te maken ?
Wel grappig die vergelijkingenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Blinde test van GSM Arena:
http://www.gsmarena.com/n(...)_hx5v-review-519.php
Vandaag maken ze bekend welk apparaat welke foto's heeft gemaakt.
Overigens schijnt de releasedatum voor gewone verkoop op 22 oktober te liggen. Nog iets meer dan twee weken wachten nog
Symbian is by far het meest gebruikte besturingssysteem nog, dus als je iets wil dat niet 'voor de massa' is moet je geen Nokia nemenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:50 schreef SuperWeber het volgende:
Ik mag binnenkort ook een nieuwe telefoon en mijn ogen zijn ook op Nokia gericht. Zeker omdat ik absoluut geen iFaal wil. Android heb ik over nagedacht, maar ook dat is al voor de massa...
Uitslag:quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:13 schreef ursel het volgende:
[..]
Wel grappig die vergelijkingen
Ff in de gaten houden voor de resultaten![]()
Wat een redenatiequote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:50 schreef SuperWeber het volgende:
Ik mag binnenkort ook een nieuwe telefoon en mijn ogen zijn ook op Nokia gericht. Zeker omdat ik absoluut geen iFaal wil. Android heb ik over nagedacht, maar ook dat is al voor de massa...
Nee dat zegt inderdaad niets over de kwaliteit. Het zegt ook niets over de kwaliteit van een concurrerend product. Wat het wel zegt is precies wat er staat. Android en iOS bezitten samen het grootste deel van de smartphone markt. Het feit dat ik graag iets anders wil dan al die iPhone en Android adepten is volledig mijn keuze.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:15 schreef Brombaard het volgende:
[..]
Wat een redenatieLekker belangrijk of iets "voor de massa" is. Dat zegt toch niets over de kwaliteit? Lijkt me juist goed, zo zijn er meer apps beschikbaar.
Ah, dat is tof, ook deze heeft mijn interesse vanwege het fysieke toetsenbordquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:57 schreef bossb het volgende:
Nokia E7, vanaf 1 december 2010 al, dus zo lang wachten is het niet meer..
De mijne is vandaag verzonden. (2Call.nl)quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:03 schreef bossb het volgende:
De Nokia N8 is enkel uit voorraad leverbaar als je hem besteld op de officiele nokia website. Het nadeel hiervan is dat je enkel met een creditcard kan betalen. Voordeel is de keuze uit alle kleuren en directe levering.
Denk inderdaad dat het november gaat worden voordat de N8 bij providers verkrijgbaar is.
Feliquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De mijne is vandaag verzonden. (2Call.nl)
Morgen is het zover!
Wat een heerlijk ongefundeerd vooroordeel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:48 schreef Catch22- het volgende:
symbian is gewoon niet meer geschikt voor nieuwe telefoons. Het is te traag en te log en NIET geschikt voor touchscreen.
als ze deze met android uitbrachten was het een toptoestel.
Hij is binnen, heerlijk toestel om vast te houden. Het metaal voelt echt goed aan! Aanraakscherm reageert perfect al moet ik wel wennen aan het feit dat hij nu niet meer op nagel reageert, maar echt op vingers.quote:
Thanks voor je ervaring, ben benieuwd naar de eerste reviewsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij is binnen, heerlijk toestel om vast te houden. Het metaal voelt echt goed aan! Aanraakscherm reageert perfect al moet ik wel wennen aan het feit dat hij nu niet meer op nagel reageert, maar echt op vingers.
Software is sneller dan mijn 5800 al moet ik wel nog een hoop naar smaak instellen. Even bedenken hoe ik de drie homescreens in ga delen, welke apps waar komen te staan en ik moet even kijken of ik Shazam kan installeren. Volgens de Ovi Store werkt Shazam niet op de N8 terwijl alle S60 software zou moeten werken
Al mijn contacten moet ik ook even goed gaan overzetten, een hoop personen bel ik al jaren niet meer dus dat mag wel een update krijgen nu.
Eerste indruk is goed, vertrouwd, maar toch ook heel nieuw in een heel fijn jasje. Precies wat ik wil dus
Ja (Galaxy S, X10), evenals iPhones en Blackberries. Alleen geen ervaring met Windows Phones.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:33 schreef Catch22- het volgende:
heb je wel eens een high-end android toestel in handen gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |