Yup.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:51 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Zend de N8 zelf over de ether uit dan ?
Eens, trouwens ik liet mijn C7 laatst zien aan zo'n Android adept en eigenlijk was hij best onder de indrukquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nokia N8 is ook cool. Zo onderschat... Puur omdat mensen zich blindstaren op Android/iOS...
Klopt, omdat ze dan ook daadwerkelijk een Nokia in werking zien.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:47 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Eens, trouwens ik liet mijn C7 laatst zien aan zo'n Android adept en eigenlijk was hij best onder de indruk
Ik synchroniseer met Outlook en dat gaat prima...quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:10 schreef ursel het volgende:
Hoe is die met syncen met een exchange server voor mail en agenda?
Ik denk dat een N900 vervangen door een N8 zeker een vooruitgang is. Ik heb de N900 ook overwogen, maar ben uiteindelijk toch voor de C7 (het kleinere broertje van de N8) gegaan. Skype werkt gewoon goed op mijn C7, een messenger heb ik niet geinstalleerd, maar op elk platform is hier wel een fatsoenlijke versie van, dus die zal er ook wel zijn voor de N8. Na even te hebben gekeken zijn er verschillende mogelijkheden zoals nimbuzz en nog een aantal van dit soort programma's.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat vinden jullie van de N8?
Hoe zit het met MSN/Skype/google talk etc?
Heb je daarvoor extra programma's nodig of zit dat ook geïntegreerd in het systeem (net zoals in de N900)
Nokia heeft mij het voorstel gedaan om mijn defecte N900 te vervangen met een N8 (zonder bijbetaling)
Tweede kwartaal 2011quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:13 schreef Luc__16 het volgende:
Wanneer komt eigenlijk de update van symbian Anna voor de n8?
ja dat las ik ook al maar wij hebben hem nog niet gehad die van ovi store dus ja ff afwachtenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als het goed is wel jaSignalen duiden daar ook op. Er is een YT filmpje verschenen met Anna erop en verschillende landen hebben de Ovi Store update (met app-updates) al gehad.
Aansluiten en slepen via verkenner.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:02 schreef sanger het volgende:
Wat is de makkelijkste manier om foto's van mijn N8 op mijn werk PC te krijgen? USB kabel aanwezig, maart rechten om iets te installeren niet
Dat heb ik thuis dus wel gedaanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:04 schreef EDMAN- het volgende:
Wat wil je installeren? Ovi suite? Zal toch niet nodig zijn zeker?
Alsof het een externe usb is bv?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Aansluiten en slepen via verkenner.
Yup. Voor muziek, film, foto's. Werkt sneller dan Ovi Suite. Die gebruik ik enkel om apps te installeren vanaf m'n PC.quote:
True, en nog een traag ***programma ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:33 schreef Tegan het volgende:
Ovi Suite is gewoon ruimteverspilling, alles wat je wil kan je ook zonder...
Instellingen > Connectiviteit > Instellingen > Alleen WLANquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:12 schreef junkiexp het volgende:
N8 is binnen, flex ding.
Even kijken hoe ik het internet uitzet, want ik heb een zakelijke bundel en daar zit geen internet bij.
En geluktquote:
Installeren of downloaden? En download je vanaf een wi-fi netwerk of via 3G?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:20 schreef san-34 het volgende:
Yess, hij is eindelijk binnen
Alleen loop ik nu al tegen een probleem aan.
Als ik de ovi store wil installeren blijft hij telkens staan op het scherm dat zegt, blabla dit kan een aantal minuten duren. Verder doet hij niks, klinkt dit bekend? En hoe krijg ik dit goed/
In 1 keer terug naar het startscherm is de harde menubutton onder je scherm. Jouw probleem herken ik niet btw, heb je de telefoon al eens opnieuw opgestart?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:09 schreef san-34 het volgende:
ik gebruik 3G. Ik kan hem downloaden, en daarna loopt er een balkje van installeeen, maar daarna kom ik terecht op een volledig wit scherm dat zegt bezig met installeren een moment geduld alstublieft dit kan enkele minuten duren. Maar ik heb hem meerdere keren een half uur de tijd gegeven maar er veranderd niks. Weet je miss ook hoe je in 1x terugkomt naar het startscherm?
Een muzieknoot met een streep erdoorheen is toch een veelgebruikte afbeelding om een mute-stand aan te geven? Dan komen beide meldingen toch overeen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:40 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb de N8 nu gekoppeld met een 3.5 mm jack naar mijn audiosysteem in de auto, goed geluid hoor![]()
alleen ik ben dan tegelijk verbonden via bleutooth met de parrot, en zodra ik telefoon krijg en opneem via de parrot stopt de muziek (dat is goed) maar de N8 geeft 'dempen' aan, en de parrot geeft een muziektoontje met een schuine streep erdoorheen.
Dat snap ik nog niet helemaal.
Ja, lijkt me ook idd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:14 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Een muzieknoot met een streep erdoorheen is toch een veelgebruikte afbeelding om een mute-stand aan te geven? Dan komen beide meldingen toch overeen?
Dat is mooi ja. Het leuke van Nokia is dat ze heel stil aan verbeteringen werken en die op de markt brengen, heel bescheiden allemaal. Zonder veel geschreeuw en geboast. Een opluchting na hijgerige keynotes van een bepaald ander merk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gave app: http://betalabs.nokia.com/apps/nokia-sleeping-screen
Toch niet voor de N900 gegaan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb dan de E7, maar erg vergelijkbaar aan de E8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |