Komt van Engadget, die mag toch wel als objectief beschouwd worden?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:40 schreef AlphaOmega het volgende:
Hadden ze niet een objectiever lijstje ter vergelijking kunnen nemen...
Al ben ik in de N96 toch behoorlijk teleurgesteld.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:42 schreef Klonk het volgende:
Mijn volgende foontje dit, ik hou van Nokia en Symbian.
Ja, als het lijstje een vergelijking van de N8 wilde maken, maar dat lijstje komt van een vergelijking van de nieuwe iPhone met andere toestellen, vandaar dat ik het maar een vreemde keuze vond...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Komt van Engadget, die mag toch wel als objectief beschouwd worden?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:46 schreef ursel het volgende:
[..]
Al ben ik in de N96 toch behoorlijk teleurgesteld.
Gelukkig pas in december nieuwe, dus heb ik voor de N8 paar maanden de tijd om in de gaten te houden
Vergeet niet dat zowel hardware als software nog niet klaar waren op het moment van het maken van dat filmpje. Hier een recentere walkthrough met final hardware (Pools)quote:Op zondag 25 juli 2010 14:39 schreef Aaargh! het volgende:
Na het filmpje gezien te hebben ... erg jammer apparaat. En bedenk dat dit een promo filmpje is van Nokia, in het echt zal het ding waarschijnlijk nog slechter werken dan hier gedemonstreerd. Opvallend ook dat ze nooit meer dan een paar seconden beeld laten zien zonder te knippen en nergens transities tussen schermen e.d. van de paar animaties die ze lieten zien liepen er een aantal niet echt soepeltjes en de UI van een aantal dingen zag er behoorlijk knullig uit (Ovi Maps b.v. geen pinch-to-zoom maar een slidertje en veel te veel knoppen e.d. in beeld).
Leuke poging van Nokia, maar ik denk niet dat het een serieuze kans maakt naast het iOS, Android en WP7 geweld.
Hoe bedoel je support? Ik vind juist de support van nokia altijd een van de betere.. Als je software bedoeld.. ja ok, maarja hoeveel van de apple/android is nu echt nuttig (en niet te krijgen in een java/nokia vorm).quote:Op zondag 25 juli 2010 14:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vergeet niet dat zowel hardware als software nog niet klaar waren op het moment van het maken van dat filmpje. Hier een recentere walkthrough met final hardware (Pools)
Ik denk echter wel dat Symbian 3 inderdaad niet op kan tegen de drie groten qua populariteit en hoeveelheid support. Het ziet er echter wel uit als de ultieme Nokia, en dat is precies wat ik zoek eigenlijk.
Overschakelen op Android of WP7 (of Meego als ik bij Nokia blijf) doe ik in een later stadium wel, als het weer wat rustiger is op GSM gebied.
En het mooie is.. dat die nokia store (donwload! en later Ovi store) er al langer is dan welke andere ook. Mijn 5510i had dat al..quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, third party support in de vorm van nutteloze, maar toch geinige, apps. Iets als Appie van AH zul je niet snel op een Nokia krijgen helaas
I know, maar dat verandert niets aan het feit dat er minder apps zijn toch?quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:34 schreef Giem het volgende:
[..]
En het mooie is.. dat die nokia store (donwload! en later Ovi store) er al langer is dan welke andere ook. Mijn 5510i had dat al..
Nee, maar maakt het wel appart DAT er minder applicaties zijn.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
I know, maar dat verandert niets aan het feit dat er minder apps zijn toch?
Nee, dat heeft Nokia volledig aan zichzelf te danken.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:32 schreef Giem het volgende:
[..]
Nee, maar maakt het wel appart DAT er minder applicaties zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |