Het staat in Vraag & Aanbod hè?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:22 schreef Mickeys het volgende:
huh? je verkoopt dus niets... even de Hi helpdesk bellen maar? of op hun site kijken dunkt me
Dan ben je helemaal fout bezig.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:25 schreef Maadie het volgende:
ik voer een verhaaltje in, en dat het in Vraag en aanbod komt. heb ik zelf niet ingesteld.
Gelukkig heb je als smoes dat je nog nooit in een andere gedeelte hebt gereageerd.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:25 schreef Maadie het volgende:
ik voer een verhaaltje in, en dat het in Vraag en aanbod komt. heb ik zelf niet ingesteld.
maar niet in Vraag & Antwoordquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:28 schreef Maadie het volgende:
als iemand weet wat het inhoud. vertel dat dan maar eens even. die wijsneuzen die op elk nieuw topic reageren omdat iets niet klopt heb ik niets aan.
Ik krijg geen bedrag te zien alleen een percentagequote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:20 schreef Maadie het volgende:
Hallo, ik zit nog in de eerste maand van me HI abonnement. maar als ik saldo sms naar 1244. krijg ik Uw tegoed is 39,34 tot factuur 8 juni.
gister was dat tot factuur 7 juni. en morgen waarschijnlijk tot factuur 9 juni.
wat houd dat in. wanneer moet ik dat betalen?
alvast bedankt.
email kuch kuchquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:31 schreef Maadie het volgende:
klantenservice is niet gratis.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:28 schreef Maadie het volgende:
als iemand weet wat het inhoud. vertel dat dan maar eens even. die wijsneuzen die op elk nieuw topic reageren omdat iets niet klopt heb ik niets aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |